Miért lehet előnyös a Google Ads a vállalkozásunk számára?

Az online felületeken való hirdetés rendkívül fontos szerepet játszik manapság a marketingben, amelyhez az egyik legmeghatározóbb platform jelenleg az AdWords, vagy más néven a Google Ads.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogy miért? Mert a felhasználók 65%-a a keresősávba beírt kulcsszavakra elsőként felugró fizetett Google hirdetés valamelyikét kattintja le, és ezeknek a kattintásoknak viszonylag nagy részét a találati lista top 3 hirdetése viszi el.

Egy ilyen hirdetéssel tehát nem kell kivárnunk, amíg a weblapunk organikus módon napról napra feljebb kúszik, hanem azonnali megjelenést biztosít. Ráadásul a segítségével nem csupán a találati listák elejére van lehetőség felkerülni, hanem az érdeklődő ügyfelek figyelmét leginkább felkeltő képes hirdetés formájában is jelen lehetünk. 

Vannak bizonyos költségei, de az maximálisan meg is térül

A Google hirdetések árai kattintásonként általában 50-150 forint között mozognak, de ez attól is függ, hogy mely kulcsszavakra akarjuk optimalizálni a hirdetést, melyek azok a kifejezések, amelyek kiemelten fontosak a cégünk és a célközönségünk számára. 

Továbbá befolyásoló tényező lehet még az iparági verseny intenzitása, a kampány és a hirdetés minősége, a földrajzi elhelyezkedés, a landing oldal tartalma, illetve minősége, és még hosszan folytathatnánk a sort.

De mindezek a költségek abszolút megérik, ha szinte egyből előkelő helyre kerülünk a keresőmotorok találati listáján. Ráadásul a SEO-zással ellentétben egy Google hirdetés létrehozásába közel sem kell annyi időt és energiát belefektetni. A kulcsszó rangsorolásához nincs szükség rengeteg megírt tartalomra és visszamutató hivatkozásra. 

Az pedig már csak hab a tortán, hogy a kampány bármikor be- és kikapcsolható, nem igényel következetességet.

Tanácsok a Google Ads hirdetés létrehozásához

Ahhoz, hogy a kampányok minél hatékonyabban kiértékelhetők legyenek, fontos, hogy meghatározzuk azokat a fő- illetve mikrokonverziós eseményeket, amelyekre optimalizálni szeretnénk őket. 

Továbbá célszerű a weboldalunk megfelelő részeibe egyedi mérőkódokat is beilleszteni, illetve a kampányokat minél beszédesebb nevekkel ellátni, mivel ezek a későbbi elemzések alkalmával igazán jól jönnek majd.

Ha nem boldogulnánk a hirdetés létrehozásával…

A Google Ads hirdetések esetében a jó teljesítmény alapját az adja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Ezért, ha úgy érezzük, hogy még nem elég kiterjedt a tudásunk ehhez, akkor jobb, ha rábízzuk a Google Ads hirdetéskezelés folyamatát profi szakemberekre.

Ők nem csak elindítják majd az aktuális akcióról a kampányunkat, hanem emellett még komplett stratégia alapján fel is építik a Google Ads jelenlétünket, amit minden esetben konkrét kutatásokkal támasztanak alá. 

Végül, de nem utolsósorban pedig telepítik a Google Ads követőkódot, amellyel megteremtik számunkra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látni fogjuk majd, hogy melyik hirdetésünk mennyi bevételt termelt.

Véleményvezér

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo