Miért lehet előnyös a Google Ads a vállalkozásunk számára?

Az online felületeken való hirdetés rendkívül fontos szerepet játszik manapság a marketingben, amelyhez az egyik legmeghatározóbb platform jelenleg az AdWords, vagy más néven a Google Ads.

Hogy miért? Mert a felhasználók 65%-a a keresősávba beírt kulcsszavakra elsőként felugró fizetett Google hirdetés valamelyikét kattintja le, és ezeknek a kattintásoknak viszonylag nagy részét a találati lista top 3 hirdetése viszi el.

Egy ilyen hirdetéssel tehát nem kell kivárnunk, amíg a weblapunk organikus módon napról napra feljebb kúszik, hanem azonnali megjelenést biztosít. Ráadásul a segítségével nem csupán a találati listák elejére van lehetőség felkerülni, hanem az érdeklődő ügyfelek figyelmét leginkább felkeltő képes hirdetés formájában is jelen lehetünk. 

Vannak bizonyos költségei, de az maximálisan meg is térül

A Google hirdetések árai kattintásonként általában 50-150 forint között mozognak, de ez attól is függ, hogy mely kulcsszavakra akarjuk optimalizálni a hirdetést, melyek azok a kifejezések, amelyek kiemelten fontosak a cégünk és a célközönségünk számára. 

Továbbá befolyásoló tényező lehet még az iparági verseny intenzitása, a kampány és a hirdetés minősége, a földrajzi elhelyezkedés, a landing oldal tartalma, illetve minősége, és még hosszan folytathatnánk a sort.

De mindezek a költségek abszolút megérik, ha szinte egyből előkelő helyre kerülünk a keresőmotorok találati listáján. Ráadásul a SEO-zással ellentétben egy Google hirdetés létrehozásába közel sem kell annyi időt és energiát belefektetni. A kulcsszó rangsorolásához nincs szükség rengeteg megírt tartalomra és visszamutató hivatkozásra. 

Az pedig már csak hab a tortán, hogy a kampány bármikor be- és kikapcsolható, nem igényel következetességet.

Tanácsok a Google Ads hirdetés létrehozásához

Ahhoz, hogy a kampányok minél hatékonyabban kiértékelhetők legyenek, fontos, hogy meghatározzuk azokat a fő- illetve mikrokonverziós eseményeket, amelyekre optimalizálni szeretnénk őket. 

Továbbá célszerű a weboldalunk megfelelő részeibe egyedi mérőkódokat is beilleszteni, illetve a kampányokat minél beszédesebb nevekkel ellátni, mivel ezek a későbbi elemzések alkalmával igazán jól jönnek majd.

Ha nem boldogulnánk a hirdetés létrehozásával…

A Google Ads hirdetések esetében a jó teljesítmény alapját az adja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Ezért, ha úgy érezzük, hogy még nem elég kiterjedt a tudásunk ehhez, akkor jobb, ha rábízzuk a Google Ads hirdetéskezelés folyamatát profi szakemberekre.

Ők nem csak elindítják majd az aktuális akcióról a kampányunkat, hanem emellett még komplett stratégia alapján fel is építik a Google Ads jelenlétünket, amit minden esetben konkrét kutatásokkal támasztanak alá. 

Végül, de nem utolsósorban pedig telepítik a Google Ads követőkódot, amellyel megteremtik számunkra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látni fogjuk majd, hogy melyik hirdetésünk mennyi bevételt termelt.

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo