Miért lehet előnyös a Google Ads a vállalkozásunk számára?

Az online felületeken való hirdetés rendkívül fontos szerepet játszik manapság a marketingben, amelyhez az egyik legmeghatározóbb platform jelenleg az AdWords, vagy más néven a Google Ads.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogy miért? Mert a felhasználók 65%-a a keresősávba beírt kulcsszavakra elsőként felugró fizetett Google hirdetés valamelyikét kattintja le, és ezeknek a kattintásoknak viszonylag nagy részét a találati lista top 3 hirdetése viszi el.

Egy ilyen hirdetéssel tehát nem kell kivárnunk, amíg a weblapunk organikus módon napról napra feljebb kúszik, hanem azonnali megjelenést biztosít. Ráadásul a segítségével nem csupán a találati listák elejére van lehetőség felkerülni, hanem az érdeklődő ügyfelek figyelmét leginkább felkeltő képes hirdetés formájában is jelen lehetünk. 

Vannak bizonyos költségei, de az maximálisan meg is térül

A Google hirdetések árai kattintásonként általában 50-150 forint között mozognak, de ez attól is függ, hogy mely kulcsszavakra akarjuk optimalizálni a hirdetést, melyek azok a kifejezések, amelyek kiemelten fontosak a cégünk és a célközönségünk számára. 

Továbbá befolyásoló tényező lehet még az iparági verseny intenzitása, a kampány és a hirdetés minősége, a földrajzi elhelyezkedés, a landing oldal tartalma, illetve minősége, és még hosszan folytathatnánk a sort.

De mindezek a költségek abszolút megérik, ha szinte egyből előkelő helyre kerülünk a keresőmotorok találati listáján. Ráadásul a SEO-zással ellentétben egy Google hirdetés létrehozásába közel sem kell annyi időt és energiát belefektetni. A kulcsszó rangsorolásához nincs szükség rengeteg megírt tartalomra és visszamutató hivatkozásra. 

Az pedig már csak hab a tortán, hogy a kampány bármikor be- és kikapcsolható, nem igényel következetességet.

Tanácsok a Google Ads hirdetés létrehozásához

Ahhoz, hogy a kampányok minél hatékonyabban kiértékelhetők legyenek, fontos, hogy meghatározzuk azokat a fő- illetve mikrokonverziós eseményeket, amelyekre optimalizálni szeretnénk őket. 

Továbbá célszerű a weboldalunk megfelelő részeibe egyedi mérőkódokat is beilleszteni, illetve a kampányokat minél beszédesebb nevekkel ellátni, mivel ezek a későbbi elemzések alkalmával igazán jól jönnek majd.

Ha nem boldogulnánk a hirdetés létrehozásával…

A Google Ads hirdetések esetében a jó teljesítmény alapját az adja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Ezért, ha úgy érezzük, hogy még nem elég kiterjedt a tudásunk ehhez, akkor jobb, ha rábízzuk a Google Ads hirdetéskezelés folyamatát profi szakemberekre.

Ők nem csak elindítják majd az aktuális akcióról a kampányunkat, hanem emellett még komplett stratégia alapján fel is építik a Google Ads jelenlétünket, amit minden esetben konkrét kutatásokkal támasztanak alá. 

Végül, de nem utolsósorban pedig telepítik a Google Ads követőkódot, amellyel megteremtik számunkra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látni fogjuk majd, hogy melyik hirdetésünk mennyi bevételt termelt.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo