Miért érdemes a vállalkozásodnak podcastet készíteni?

A podcastek rohamos növekedése az utóbbi években többféle lehetőséget is jelent a vállalkozások számára. Egyrészt kiváló eszközei az online jelenlét megvalósításának, másfelől széles közönséget lehet a segítségükkel elérni, valamint szakértői hitelességet is ki tudsz velük alakítani.

A jó tartalom lehetőséget ad az egyedi és személyes kapcsolat kialakítására a célközönséggel. Ezáltal a vállalkozásod szorosabb köteléket hozhat létre a vevőivel, illetve az érdeklődők táborát is növelheti.

Mivel a podcast gyártás lehetőséget ad arra, hogy szakértői tartalmat ossz meg, azaz a közönség számára hasznos információkat, tanácsokat, tippeket kínálhatsz, így növelheted a céged hitelességét az adott iparágban.

Hogy zajlik a műsorkészítés?

A műsor készítése komplex feladat, így ha még nincs benne tapasztalatod, érdemes olyan szakértők segítségét igénybe venni, mint a Brocasterz podcast ügynökség csapata. Lehetőséged van arra, hogy a műsorkészítés folyamatai közül csak abban kérj támogatást, amelyikben a legnagyobb szükséged van erre, de az is opció, hogy a tervezéstől a kivitelezésig mindenben melletted állnak.

A podcast készítése a tervezéssel, a téma és a célközönség meghatározásával kezdődik. Ha ez megvan, akkor lehet megtervezni az egyes epizódok felépítését, kiválasztani a vendégeket, elkészíteni a forgatókönyvet, kitalálni az adások címét és a főcímzenét stb.

Fontos a megfelelő technikai háttér

A felvételek elkészítéséhez profi mikrofonokra, hangkeverő pultra, hangvágó szoftverre lesz szükséged, amit egy jól felszerelt podcast stúdióban biztosítanak a számodra. A felvételkészítést a vágás és a felvett anyagok hangminőségének javítása követi, amennyiben ez utóbbira szükség van. Ekkor lehet a zenét vagy hanghatásokat is hozzáadni, illetve az epizódokat szerkeszteni.

Hogy jut el a podcast a célközönséghez?

Az epizódokat valamilyen podcast platformra, például a Spotify-ra, az Apple Podcasts-re vagy a YouTube-ra töltheted fel, ahol a közönség lényegében bármikor meghallgathatja. A folyamat ezen szakaszán érdemes lehet a podcast népszerűsítése különböző online csatornákon, például a közösségi médiában, céges weboldalon stb. Egy podcastmarketing-ügynökség ebben is hasznodra tud válni.

Miben segíti a vállalkozásodat egy szakértői műsor?

Az értékes tartalom lehetővé teszi, hogy bemutasd az adott iparágban vagy szakterületen a céged szakértelmét. Ezáltal megbízhatóvá és hitelessé tudsz válni a hallgatóid szemében. Segít a közösség kialakításában, és abban, hogy interakcióba tudj lépni velük, kikérd a véleményüket, válaszolj a kérdéseikre stb. Így azt érzik, hogy fontosak neked, és személyes kötődést fognak érezni a vállalkozásod vagy a termékeid iránt, vagyis hűséges hallgatókká és akár ügyfelekké teheted őket.

A podcastekkel tehát közvetlen és személyes kapcsolatot tudsz kialakítani a hallgatósággal, ami hosszú távon hozzá fog járulni a vállalkozásod sikereihez.

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo