Miért érdemes a vállalkozásodnak podcastet készíteni?

A podcastek rohamos növekedése az utóbbi években többféle lehetőséget is jelent a vállalkozások számára. Egyrészt kiváló eszközei az online jelenlét megvalósításának, másfelől széles közönséget lehet a segítségükkel elérni, valamint szakértői hitelességet is ki tudsz velük alakítani.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A jó tartalom lehetőséget ad az egyedi és személyes kapcsolat kialakítására a célközönséggel. Ezáltal a vállalkozásod szorosabb köteléket hozhat létre a vevőivel, illetve az érdeklődők táborát is növelheti.

Mivel a podcast gyártás lehetőséget ad arra, hogy szakértői tartalmat ossz meg, azaz a közönség számára hasznos információkat, tanácsokat, tippeket kínálhatsz, így növelheted a céged hitelességét az adott iparágban.

Hogy zajlik a műsorkészítés?

A műsor készítése komplex feladat, így ha még nincs benne tapasztalatod, érdemes olyan szakértők segítségét igénybe venni, mint a Brocasterz podcast ügynökség csapata. Lehetőséged van arra, hogy a műsorkészítés folyamatai közül csak abban kérj támogatást, amelyikben a legnagyobb szükséged van erre, de az is opció, hogy a tervezéstől a kivitelezésig mindenben melletted állnak.

A podcast készítése a tervezéssel, a téma és a célközönség meghatározásával kezdődik. Ha ez megvan, akkor lehet megtervezni az egyes epizódok felépítését, kiválasztani a vendégeket, elkészíteni a forgatókönyvet, kitalálni az adások címét és a főcímzenét stb.

Fontos a megfelelő technikai háttér

A felvételek elkészítéséhez profi mikrofonokra, hangkeverő pultra, hangvágó szoftverre lesz szükséged, amit egy jól felszerelt podcast stúdióban biztosítanak a számodra. A felvételkészítést a vágás és a felvett anyagok hangminőségének javítása követi, amennyiben ez utóbbira szükség van. Ekkor lehet a zenét vagy hanghatásokat is hozzáadni, illetve az epizódokat szerkeszteni.

Hogy jut el a podcast a célközönséghez?

Az epizódokat valamilyen podcast platformra, például a Spotify-ra, az Apple Podcasts-re vagy a YouTube-ra töltheted fel, ahol a közönség lényegében bármikor meghallgathatja. A folyamat ezen szakaszán érdemes lehet a podcast népszerűsítése különböző online csatornákon, például a közösségi médiában, céges weboldalon stb. Egy podcastmarketing-ügynökség ebben is hasznodra tud válni.

Miben segíti a vállalkozásodat egy szakértői műsor?

Az értékes tartalom lehetővé teszi, hogy bemutasd az adott iparágban vagy szakterületen a céged szakértelmét. Ezáltal megbízhatóvá és hitelessé tudsz válni a hallgatóid szemében. Segít a közösség kialakításában, és abban, hogy interakcióba tudj lépni velük, kikérd a véleményüket, válaszolj a kérdéseikre stb. Így azt érzik, hogy fontosak neked, és személyes kötődést fognak érezni a vállalkozásod vagy a termékeid iránt, vagyis hűséges hallgatókká és akár ügyfelekké teheted őket.

A podcastekkel tehát közvetlen és személyes kapcsolatot tudsz kialakítani a hallgatósággal, ami hosszú távon hozzá fog járulni a vállalkozásod sikereihez.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo