Miben jók a családi cégek? Most kiderült

A hatodik K&H családi vállalatok kiválósági díj nyertesei hosszú távú stratégiájukkal küzdötték le az utóbbi év akadályait.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ennek részeként amellett, hogy a saját működésüket egyre fenntarthatóbbá alakítják, más fontos társadalmi és környezetvédelmi ügyek mellett is rendszeresen kiállnak.

A családi cégek stabilan a hazai gazdaság egyik fontos alappillérét jelentik, amit jól mutat, hogy a koronavírus jelentette nehézségeket legtöbbjük nagy sikerrel leküzdötte. Egyes adatok szerint a családi cégek többségének nem kellett változtatni az operatív működésen. Stabil jövőkép és a társadalom igényeire való nyitottság nélkül azonban a pénzügyi siker sem elképzelhető. A K&H ezért hatodik alkalommal díjazza azokat a családi cégeket, amelyek az élen járnak példamutató megoldásaikkal az innováció, a hosszú távú stratégia, a társadalmi felelősségvállalás és a generációváltás terén.

(Fotó: K&H)

A K&H családi vállalatok kiválósági díjra pályázó cégeket négy külön kategóriában díjazták, ám kiderült, hogy a cégek nem csak egy-egy területet kezelnek kiemelten. A nyertesek jellemzően nagy hangsúlyt fektetnek a stratégiájukra, de egyben ez is jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A vírus miatt megváltozott piaci helyzet miatt ugyanis összhangba kellett hozniuk a taktikai lépéseket a hosszú távú stratégiájukkal, a rövid távú igényeket a családi jövőképpel.

Azok a cégek voltak előnyben, akik a családon belüli gyors döntéshozatalnak és a dolgozók átlagon felüli elkötelezettségének köszönhetően rugalmasan tudtak reagálni a piaci igényekre, de egyben hűek maradtak értékeikhez. Az is kiderült, hogy a pályázók legtöbbje csökkentette az ökológiai lábnyomát környezetbarát fejlesztései segítségével
– mondta Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője.

A díjazottak:

  1. „innováció” kategória:
    • Kon-Trade+ Kft.
    • NASTE BAU Kft.
  2. „sikeres hosszú távú stratégia” kategória:
    • GIA Form Kft.
  3. „társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság” kategória:
    • Wagner Solar Hungária Kft.
    • Mystic Nails Hungary Kft.
  4. „sikeres generációváltás” kategória:
    • Trans-Sped Kft.
    • Losonczi Innovation Kft.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo