Miben jók a családi cégek? Most kiderült

A hatodik K&H családi vállalatok kiválósági díj nyertesei hosszú távú stratégiájukkal küzdötték le az utóbbi év akadályait.

Ennek részeként amellett, hogy a saját működésüket egyre fenntarthatóbbá alakítják, más fontos társadalmi és környezetvédelmi ügyek mellett is rendszeresen kiállnak.

A családi cégek stabilan a hazai gazdaság egyik fontos alappillérét jelentik, amit jól mutat, hogy a koronavírus jelentette nehézségeket legtöbbjük nagy sikerrel leküzdötte. Egyes adatok szerint a családi cégek többségének nem kellett változtatni az operatív működésen. Stabil jövőkép és a társadalom igényeire való nyitottság nélkül azonban a pénzügyi siker sem elképzelhető. A K&H ezért hatodik alkalommal díjazza azokat a családi cégeket, amelyek az élen járnak példamutató megoldásaikkal az innováció, a hosszú távú stratégia, a társadalmi felelősségvállalás és a generációváltás terén.

(Fotó: K&H)

A K&H családi vállalatok kiválósági díjra pályázó cégeket négy külön kategóriában díjazták, ám kiderült, hogy a cégek nem csak egy-egy területet kezelnek kiemelten. A nyertesek jellemzően nagy hangsúlyt fektetnek a stratégiájukra, de egyben ez is jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A vírus miatt megváltozott piaci helyzet miatt ugyanis összhangba kellett hozniuk a taktikai lépéseket a hosszú távú stratégiájukkal, a rövid távú igényeket a családi jövőképpel.

Azok a cégek voltak előnyben, akik a családon belüli gyors döntéshozatalnak és a dolgozók átlagon felüli elkötelezettségének köszönhetően rugalmasan tudtak reagálni a piaci igényekre, de egyben hűek maradtak értékeikhez. Az is kiderült, hogy a pályázók legtöbbje csökkentette az ökológiai lábnyomát környezetbarát fejlesztései segítségével
– mondta Ékes Ákos, a K&H családi vállalatok központ vezetője.

A díjazottak:

  1. „innováció” kategória:
    • Kon-Trade+ Kft.
    • NASTE BAU Kft.
  2. „sikeres hosszú távú stratégia” kategória:
    • GIA Form Kft.
  3. „társadalmi felelősségvállalás és környezetvédelmi fenntarthatóság” kategória:
    • Wagner Solar Hungária Kft.
    • Mystic Nails Hungary Kft.
  4. „sikeres generációváltás” kategória:
    • Trans-Sped Kft.
    • Losonczi Innovation Kft.

Véleményvezér

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.
Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter 

1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.
Ötödik helyen a magyar eladósodás

Ötödik helyen a magyar eladósodás 

A lengyelek jobban sáfárkodtak a hiteleikkel.
A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország

A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország 

Mennyit kell dolgozni egy lakásért?
Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo