Az pedig még nehezebb, hogy meg is tartsd a figyelmüket. Ehhez több mindenre is szükséged lesz, többek között egy nagyszerűen és persze okosan felépített landing oldalra. Ez lesz az online marketing rendszered egyik legfontosabb eleme, ezért ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérd a Klikkmarketing honlap auditját. Hogy miért is olyan fontos ez? Mutatjuk!
Milyen egy jó landing oldal?
A jó landing oldal azt adja az érkezőnek, amit várt. Éppen ezért fontos, hogy betartsd azt, amit ígértél: igényes tartalmat, információt egy számára érdekes témában, lehetőséget arra, hogy feliratkozzon, vásároljon, érdeklődjön, letöltsön valamit. A lista szinte végtelen, hiszen számos landing oldalt létrehozhatsz függően attól, hogy mi a célod.
Ezzel együtt nagyon sok minden van, aminek kifejezetten NEM kell ezen a különleges oldalon szerepelnie. Ennek legalább akkora jelentősége van, mint annak, hogy mi az, ami viszont mindenképp legyen feltüntetve.
Az alábbiakban mutatunk pár tipikus bakit, amit jobb, ha te magad kihagysz.
Milyen hibát ne kövess el?
A leggyakoribb hiba az, hogy kifelé mutató hivatkozásokkal tömik meg az oldalat.
Egy hatásos landing page-n soha ne szerepeljen:
-
Egyéb link, csakis a CTA gomb legyen kattintható. Ez zárja le ugyanis azt a folyamatot, amivel a hirdetésedet elkezdted.
-
Kattintható logó, ugyanis a gyakorlott internetező pillanatok alatt elnavigál, és már nem fog visszatérni. Vagyis vesztettél. Egy feliratkozót vagy vásárlót biztosan.
-
Menüsor - itt ugyanis semmi szükség a normál honlapod elemeire, ide csakis egy cél miatt érkezek a látogatók, és ezt a célt te magad határoztad meg előre.
Amint láthatod, semmi olyan ne szerepeljen, ami eltereli a látogató figyelmét, ami menekülési útvonalat hagy neki, csakis az maradjon, amivel az általad kínált cselekvésre tudod ösztönözni!
Ha úgy érzed, nem feltétlenül teljesítenek jól a hirdetéseid, akkor mindenképpen érdemes felülvizsgálni azt az oldalat, ahova az érdeklődők megérkeznek egy-egy hirdetésed után.
Tereld a vásárlóidat!
A landing page szerepe és jelentősége abban rejlik, hogy te okosan végigtereld az érdeklődőt azon a csatornán, aminek a végén vásárló vagy feliratkozó lesz belőle.
Rajtad áll tehát, hogy mit is kezdesz ezzel a szerepkörrel, vagyis hogy milyen vezetővé válsz: mutatod az utat a végcél felé, vagy beviszed őket egy labirintusba, ahol addig tekeregnek, míg el nem unják a tartalmaidat, és a mindenki által rettegett kis x-re kattintanak a jobb felső sarokban.
Ha kell, kérd ki a Klikkmarketing szakértőinek a segítségét, hogy biztosan mindent a lehető legjobban csinálj, és egyetlen forintod se vesszen kárba, amit hirdetésre költöttél.