Meglepő eredmény jött a H&M-től

A svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc a vártnál nagyobb adózott eredményről számolt be.

(Fotó: Pixabay)

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata azt közölte, hogy az augusztus végével záródott pénzügyi harmadik negyedévében a profitja 1,821 milliárd korona (202,7 millió dollár) lett. Ez ugyan lényegesen kisebb, mintegy a fele az egy évvel korábbi 3,859 milliárd koronának, de meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 1,41 milliárd koronát.

A H&M bevétele az augusztus végével záródott három hónapban 16 százalékkal, 50,87 milliárd koronára mérséklődött elsősorban a koronavírus-járvány hatására.

A H&M rámutatott arra, hogy miközben a negyedév első hónapjában, júniusban a több mint 5 ezer boltja közül még mintegy 900 volt zárva, augusztusban már csak alig több mint 200.

Szeptember végére tovább javult a helyzet ezen a téren, a bezárt boltok száma 166-ra csökkent. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo