Meglepő eredmény jött a H&M-től

A svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc a vártnál nagyobb adózott eredményről számolt be.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

(Fotó: Pixabay)

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata azt közölte, hogy az augusztus végével záródott pénzügyi harmadik negyedévében a profitja 1,821 milliárd korona (202,7 millió dollár) lett. Ez ugyan lényegesen kisebb, mintegy a fele az egy évvel korábbi 3,859 milliárd koronának, de meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 1,41 milliárd koronát.

A H&M bevétele az augusztus végével záródott három hónapban 16 százalékkal, 50,87 milliárd koronára mérséklődött elsősorban a koronavírus-járvány hatására.

A H&M rámutatott arra, hogy miközben a negyedév első hónapjában, júniusban a több mint 5 ezer boltja közül még mintegy 900 volt zárva, augusztusban már csak alig több mint 200.

Szeptember végére tovább javult a helyzet ezen a téren, a bezárt boltok száma 166-ra csökkent. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo