Meglepetés a H&M-től - mit hozott a divatóriásnak a második hullám?

Az elemzők által vártnál kevésbé esett vissza a Hennes & Mauritz svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves forgalma, amelyre hatással voltak a koronavírus-járvány második hulláma miatt a világ számos országában újból életbe léptetett korlátozó intézkedések.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata kedden azt közölte, hogy a november végével zárult negyedik pénzügyi negyedévében a forgalma éves összevetésben 15 százalékkal, 52,54 milliárd svéd koronára (6,25 milliárd dollárra) csökkent. Szakértők némileg kisebb, 52,14 milliárd korona negyedéves forgalomra számítottak.

A gyorsjelentés szerint a forgalom október 22. és november 30. között 22 százalékkal zsugorodott éves összevetésben, ami részben azzal függ össze, hogy több országban újból szigorításokat vezettek be a pandémia új hulláma miatt.

A november végével lezárt pénzügyi évben a H&M forgalma 20 százalékkal, 187,03 milliárd koronára süllyedt. A cég január 29-én ismerteti a negyedévre és a pénzügyi év egészére vonatkozó részletes adatokat.

A stockholmi értéktőzsde keddi korai kereskedésében a H&M részvényára 0,6 százalékos erősödést jelzett. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo