Meglepetés a H&M-től - mit hozott a divatóriásnak a második hullám?

Az elemzők által vártnál kevésbé esett vissza a Hennes & Mauritz svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves forgalma, amelyre hatással voltak a koronavírus-járvány második hulláma miatt a világ számos országában újból életbe léptetett korlátozó intézkedések.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata kedden azt közölte, hogy a november végével zárult negyedik pénzügyi negyedévében a forgalma éves összevetésben 15 százalékkal, 52,54 milliárd svéd koronára (6,25 milliárd dollárra) csökkent. Szakértők némileg kisebb, 52,14 milliárd korona negyedéves forgalomra számítottak.

A gyorsjelentés szerint a forgalom október 22. és november 30. között 22 százalékkal zsugorodott éves összevetésben, ami részben azzal függ össze, hogy több országban újból szigorításokat vezettek be a pandémia új hulláma miatt.

A november végével lezárt pénzügyi évben a H&M forgalma 20 százalékkal, 187,03 milliárd koronára süllyedt. A cég január 29-én ismerteti a negyedévre és a pénzügyi év egészére vonatkozó részletes adatokat.

A stockholmi értéktőzsde keddi korai kereskedésében a H&M részvényára 0,6 százalékos erősödést jelzett. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo