Meglepetés a H&M-től - mit hozott a divatóriásnak a második hullám?

Az elemzők által vártnál kevésbé esett vissza a Hennes & Mauritz svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves forgalma, amelyre hatással voltak a koronavírus-járvány második hulláma miatt a világ számos országában újból életbe léptetett korlátozó intézkedések.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata kedden azt közölte, hogy a november végével zárult negyedik pénzügyi negyedévében a forgalma éves összevetésben 15 százalékkal, 52,54 milliárd svéd koronára (6,25 milliárd dollárra) csökkent. Szakértők némileg kisebb, 52,14 milliárd korona negyedéves forgalomra számítottak.

A gyorsjelentés szerint a forgalom október 22. és november 30. között 22 százalékkal zsugorodott éves összevetésben, ami részben azzal függ össze, hogy több országban újból szigorításokat vezettek be a pandémia új hulláma miatt.

A november végével lezárt pénzügyi évben a H&M forgalma 20 százalékkal, 187,03 milliárd koronára süllyedt. A cég január 29-én ismerteti a negyedévre és a pénzügyi év egészére vonatkozó részletes adatokat.

A stockholmi értéktőzsde keddi korai kereskedésében a H&M részvényára 0,6 százalékos erősödést jelzett. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo