Meglepetés a H&M-től - mit hozott a divatóriásnak a második hullám?

Az elemzők által vártnál kevésbé esett vissza a Hennes & Mauritz svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves forgalma, amelyre hatással voltak a koronavírus-járvány második hulláma miatt a világ számos országában újból életbe léptetett korlátozó intézkedések.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalata kedden azt közölte, hogy a november végével zárult negyedik pénzügyi negyedévében a forgalma éves összevetésben 15 százalékkal, 52,54 milliárd svéd koronára (6,25 milliárd dollárra) csökkent. Szakértők némileg kisebb, 52,14 milliárd korona negyedéves forgalomra számítottak.

A gyorsjelentés szerint a forgalom október 22. és november 30. között 22 százalékkal zsugorodott éves összevetésben, ami részben azzal függ össze, hogy több országban újból szigorításokat vezettek be a pandémia új hulláma miatt.

A november végével lezárt pénzügyi évben a H&M forgalma 20 százalékkal, 187,03 milliárd koronára süllyedt. A cég január 29-én ismerteti a negyedévre és a pénzügyi év egészére vonatkozó részletes adatokat.

A stockholmi értéktőzsde keddi korai kereskedésében a H&M részvényára 0,6 százalékos erősödést jelzett. A H&M a világ 74 országában csaknem 179 ezer embert foglalkoztat, 51 országban online eladást is folytat.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo