Megérkezett a cégek új kedvence a Facebookra

Új eszközt tett elérhetővé a Facebook, amellyel aktivitás alapján szűrhetünk a felhasználók között a legnagyobb közösségi oldalon. Bár a szűrőmechanizmus még nem kiforrott, óriási lehetőségeket tartogat a hirdetők számára.

Hamarabb hazhozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Fontos elem jelent meg az egyéni célközönségek létrehozásának felületén, ugyanis a weboldal, az ügyféllista és az alkalmazás tevékenységek mellett megérkezett az új kedvenc: célközönség lista létrehozása Facebookos aktivitás alapján. Ezzel az eszközzel a Facebookos aktivitás alapján tudunk listákat építeni a hirdetésekhez, ugyanakkor ez jelen pillanatban még csak videó remarketinget jelent, ami önmagában egy nagyon fontos lehetőség, hiszen az alábbi paraméterek alapján építhetünk listát a videóink segítségével:

  • videókat legalább 3 másodpercig megtekintők
  • videókat legalább 10 másodpercig megtekintők
  • a videó legalább 25%-át megtekintők
  • a videó legalább 50%-át megtekintők
  • a videó legalább 75%-át megtekintők
  • a videó legalább 95%-át megtekintők
A beállítások alapján pedig létrejönnek az új listák, amelyeket a célközönségek menüpontban meg tudunk tekinteni.

Mire jó a videó remarketing?

A választott beállítástól függően több lehetőségünk van. Például: újra meghirdetni a videót azoknak, akik nem nézték elég sokáig, új videót hirdetni azoknak, akik elég sokáig eljutottak, illetve weboldal kattintás vagy konverzió hirdetést futtatni azoknak, akik elég sokáig eljutottak a videó megtekintésében. „Bár az eszköz még csak a videóknál működik, óriási lehetőségeket rejt, ha majd nem csak videó aktivitás alapon tudunk listát építeni” – vélekedett Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

4 tévhit a digitális marketingről – és a valóság
A digitális marketing egyre nagyobb szeletet szakít magának az online értékesítési piacon. Bár a marketing egy viszonylag új formája, máris rengeteg mítosz kering körülötte. A kisvállalkozások tulajdonosai sajnos gyakran bedőlnek a digitális marketinggel kapcsolatos tévhiteknek– megpróbálunk most megdönteni közülük néhányat.
Hosszú távon ugyanis így lehetővé válik például bejegyzési aktivitás alapján célozni. Ha a felhasználó látta a bejegyzésünket, kattintott, vagy megosztotta, stb., akkor képesek leszünk megtalálni őt, mint olyan célszemélyt, aki érdekesnek találta a tartalmunkat, tehát jó remarketing célpont lehet.

De lehetségessé válik majd lead hirdetés aktivitás alapján listát építeni, tehát azokból a felhasználókból, akik feliratkoztak, és azokból, akik kattintottak, de nem iratkoztak fel.

Jöhet majd a canvas hirdetés aktivitás lista: például azokból, akik kattintottak, és megnézték a canvas hirdetést, vagy eltöltöttek vele legalább 30 másodpercet. „Van itt lehetőség, és az, hogy a létrehozó felületen van egy tallózás gomb, talán arra utal, hogy erősen bővíteni fogják ezt a funkciót. Addig is használjuk bátran a videó aktivitás listákat, mert ezekben is óriási potenciál van” – mondta a szakember.

9 fontos újdonság a Facebook hirdetésekben
A Facebook hirdetési rendszerébe olyan sok újdonság került az elmúlt időszakban, hogy szinte követni is lehetetlen. Lévai Richárd, online marketing szakértő összegyűjtött néhányat a legfontosabbak közül.

Véleményvezér

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo