Még nem késtünk le a Pokémon őrületről

Milliók hajkurásszák a pokémonokat, a kis képzeletbeli lényeket az okostelefonjaikon: az idei nyár nagy őrülete még egyáltalán nincs lecsengőben. Ezért mindenkinek érdemes megfontolnia, hogyan csatlakozhat rá a Pokémon Go-mániára, hogy ezzel is növelhesse forgalmát. Adunk néhány filléres tippet!

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Pokémon Go őrület miatt milliószámra kutatnak az emberek a kis szörnyek után világszerte, virtuális edzőtermeket foglalnak el, és telefonjukon keresztül csatákat vívnak egymással. A jelenség különlegessége, hogy mindezt nem otthon művelik, hanem az egész világban: a játékhoz ugyanis sétálni kell, és a való világban is létező helyszínekre menni a csatákhoz, vagy egy-egy ritka pokémon elfogásához.

Mint már korábban is megírtuk, a kisvállalkozások világszerte keresik azokat a módszereket, amikkel magukhoz tudják csalogatni az egyre növekvő számú Pokémon Go rajongót, hiszen ha bejön a számításuk, akár meg is sokszorozhatják a forgalmukat a játékosok segítségével. Egy komplett marketingstratégia felépítésével talán már elkéstünk, de még mindig van néhány olyan trükk, amelyet bevethetünk – és még csak sokba sem kerülnek. Mutatunk néhányat!

Kép: Pixabay

Fogd meg nálunk!

A pokémonok bárhol feltűnhetnek, jó eséllyel előbb-utóbb az üzletünkben is felbukkan néhány. Ebben az esetben ne habozzunk azonnal lőni egy képet és kiposztolni, hogy nálunk ez és ez a Pokémon megfogható. Minél ritkább a képzeletbeli figura, annál biztosabb, hogy özönleni fognak hozzánk a játékosok, akik örülnek annak, hogy nem parkokban, vagy utcákon bolyonganiuk, hanem pontosan tudják, hol foghatják meg az említett lényt.

Még a Twitteren is a Pokemon Go a téma
A rendszeres Pokémon Go játékosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik még sosem próbálták. Ismerkedni nem nagyon lehet vele, de legalább fogyaszt, a magyarok pedig a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot, szokatlanul magas aránnyal.
Pihenő a vadászat közben

Korábbi cikkünkben már javasoltuk, hogy létesítsünk ingyenes töltőállomást a játékosoknak, ahol feltölthetik a vadászatban lemerülő mobiltelefonjaikat, de még jobbat tehet a forgalmunknak, ha akciós frissítővel kínáljuk meg őket, hiszen még a vénasszonyok nyara alatt is kitikkadnak a Pokémonok után szaladgáló játékosok. Kialakíthatunk egy sarkot is, ahol leülhetnek és esetleg össze is ereszthetik a szörnyeiket.

Ösztönözzük a megosztásokat

Semmi sem tesz olyan jót az üzletnek, mintha a fogyasztók egymásnak ajánlgatják. Ösztönözzük az elkötelezett Pokémon-vadászokat, hogy minél többször osszák meg az üzletünkben lőtt képeket a közösségi oldalakon, vagy gyártsunk olyan vicces képeket, amelyeket egymásnak küldözgethetnek.

Válasszunk csapatot

Ha a Pokémon Go játékosok kegyeiért versengünk, nem árt, ha mi is részt veszünk a játékban. A Pokémon Go-ban ugyanis a játékosok három csapatot választhatnak, amelyben küzdhetnek egymás ellen a Pokémonjaik: a kék „Mystic”, a sárga „Instinct”, és a vörös „Valor” csapatot. Válasszunk ki egy csapatot és a csapatba tartozókat támogassuk, alakítsunk ki nekik szurkolói bázist, tegyük üzletünket a törzshelyükké. Ügyeljünk viszont arra, hogy olyan csapatot válasszunk, amely kapcsolódhat a tevékenységünkhöz: egy elektronikai cégnek például megéri az Instinct-csapatot választania, amelyet egy elektromos pokémon jelképez. Turbózzuk fel bátran a marketingünket azzal, hogy a csapatunk tagjainak kedvezményeket kínálunk, mert nem kell attól tartanunk, hogy csapatot váltanak, aki ugyanis egyszer választott, többé nem válthat térfelet.

A Pokémonok és az áfa
Magyarországra is megérkezett minden idők legsikeresebb okostelefonos játéka, a Pokémon Go. Minden cégvezető álma, hogy terméke ilyen globális sikert arasson: ehhez azonban azt is érdemes átgondolni, hogy milyen adóvonzata lehet a digitális őrületnek.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo