Még nagyobbra nő a Kifli.hu anyacége

A Rohlik Csoport ("Rohlik"), a hazai Kifli.hu márka tulajdonosa, az élelmiszer-kiskereskedelem technológiai és online élelmiszerkereskedelem európai vezetője ma jelentette be, hogy 170 millió dollár (160 millió euró) friss növekedési tőkét kap. A beruházást az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) vezette a meglévő befektetők, a Sofina, az Index Ventures, a Quadrille és a TCF Capital mellett, kiegészítve a növekedési tőke finanszírozással, amelyet az Európai Beruházási Bank (EIB) nyújtott a Scale-Up Initiative keretében.

A befektetést a Rohlik ambiciózus terjeszkedési terveinek finanszírozására használják fel a Németországot, Ausztriát és Svájcot magában foglaló DACH régióban és a közép- és kelet-európai régióban, ahol a cég célja, hogy több mint 10 további városban jelenjen meg 2030-ig.

A gyors növekedés és a profitabilitás kombinációja 

A Rohlikot az online élelmiszer-szolgáltatások iránti növekvő igény kielégítésére alapították, amely kiemelkedő minőséget és jobb vásárlói élményt nyújt, és a DACH és a közép- és kelet-európai régiókban gyors és fenntartható növekedést ért el. A cég jelenleg havi több mint egymillió rendelést szállít ki, és 2023-ban több mint 800 000 ügyfele volt. A cég már elérte a nyereségességet Münchenben, miután ezt már korábban megvalósította Csehországban és Magyarországon is, ezzel validálva gazdasági modelljét Németországban is és bizonyítva képességét a hatékony és fenntartható skálázásra. 2023 októberében a Rohlik felvásárolta a Bringmeistert, tovább erősítve jelenlétét Németországban.

A kihívásokkal teli makrogazdasági környezet és a zűrzavaros iparági időszak ellenére, a Rohlik 40 százalékkal nőtt a COVID után. A Rohlik szilárd teljesítményét és meggyőző értékállóságát bizonyítja a tartós növekedésre és nyereségességre való képessége a kulcsfontosságú piacokon. 

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo