Még nagyobbra nő a Kifli.hu anyacége

A Rohlik Csoport ("Rohlik"), a hazai Kifli.hu márka tulajdonosa, az élelmiszer-kiskereskedelem technológiai és online élelmiszerkereskedelem európai vezetője ma jelentette be, hogy 170 millió dollár (160 millió euró) friss növekedési tőkét kap. A beruházást az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) vezette a meglévő befektetők, a Sofina, az Index Ventures, a Quadrille és a TCF Capital mellett, kiegészítve a növekedési tőke finanszírozással, amelyet az Európai Beruházási Bank (EIB) nyújtott a Scale-Up Initiative keretében.

A befektetést a Rohlik ambiciózus terjeszkedési terveinek finanszírozására használják fel a Németországot, Ausztriát és Svájcot magában foglaló DACH régióban és a közép- és kelet-európai régióban, ahol a cég célja, hogy több mint 10 további városban jelenjen meg 2030-ig.

A gyors növekedés és a profitabilitás kombinációja 

A Rohlikot az online élelmiszer-szolgáltatások iránti növekvő igény kielégítésére alapították, amely kiemelkedő minőséget és jobb vásárlói élményt nyújt, és a DACH és a közép- és kelet-európai régiókban gyors és fenntartható növekedést ért el. A cég jelenleg havi több mint egymillió rendelést szállít ki, és 2023-ban több mint 800 000 ügyfele volt. A cég már elérte a nyereségességet Münchenben, miután ezt már korábban megvalósította Csehországban és Magyarországon is, ezzel validálva gazdasági modelljét Németországban is és bizonyítva képességét a hatékony és fenntartható skálázásra. 2023 októberében a Rohlik felvásárolta a Bringmeistert, tovább erősítve jelenlétét Németországban.

A kihívásokkal teli makrogazdasági környezet és a zűrzavaros iparági időszak ellenére, a Rohlik 40 százalékkal nőtt a COVID után. A Rohlik szilárd teljesítményét és meggyőző értékállóságát bizonyítja a tartós növekedésre és nyereségességre való képessége a kulcsfontosságú piacokon. 

Véleményvezér

Történelmi meglepetés, a havi nettó bérek tekintetében élre kerültek a lengyelek

Történelmi meglepetés, a havi nettó bérek tekintetében élre kerültek a lengyelek 

Nem jól mennek a dolgok Magyarországon.
Titkosak a kormány és a plakátcégek szerződései

Titkosak a kormány és a plakátcégek szerződései 

A közpénzek felhasználásának átláthatósága alapvető közérdek lenne.
Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak

Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak 

Egyedül a bécsi környezetet éri némi kritika.
Suttyomban emelgeti az árait a Meki

Suttyomban emelgeti az árait a Meki 

Csendben kúsznak felfelé az árak.
Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon

Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon  

Két ábra mutatja, hogy az európai országokban hogyan változott a zöldségek és gyümölcsök ára 2014 és 2023 között.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo