Miért fontos az online marketing?
Ha azt látjuk, hogy a kisiskolástól a nagymamáig mindenki netezik, akkor bizony nekünk is a virtuális térben van a helyünk! Az emberek többsége már az élete szinte minden részéhez az internetes felületeket használja, legyen szó akár kikapcsólódásról, információgyűjtésről vagy vásárlásról.
Ha azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk látható legyen a virtuális térben, de elvesztünk az információk között, akkor egy online marketing ügynökség segítségével ez sokkal egyszerűbb lesz, mint gondoltuk!
Keresőoptimalizálás
A jól beállított keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO a honlapok és webshopok látogatottságát tudja növelni. Ez abszolút nem rövid távú gondolkodást igényel, hanem hosszú távú stratégia kidolgozását. Ennek során a weboldal tartalmát úgy optimalizáljuk, hogy a Google és az egyéb keresőmotorok a rangsorolási listáik élére tegyék az oldalt, ezáltal pedig sokkal több emberhez tudunk eljutni.
Figyelembe veszi a beépített kódokat, a szöveges tartalmak minőségét, a képek leírásait és a külső oldalakról a weblapra mutató linkeket is.
Tartalommarketing
Ennek során nem az eladáson van a hangsúly, hanem az ismeretterjesztésen vagy az érdeklődés felkeltésén. Azáltal, hogy minél több kapcsolódó tartalmat osztunk meg például egy adott termék használatáról vagy praktikumokról, az emberek fejében összekapcsolódik az adott téma az oldalunkkal, és amikor vásárlásra kerül a sor, nagyobb valószínűséggel kötnek ki nálunk. Ez magába foglalja a rendszeres blogolást, e-bookokat vagy akár videós tartalmakat is.
Az online marketing eszközök 2023 évre vonatkozóan egyre szélesebb kör számára elérhetőek. Ne maradjunk le a versenytársaktól, vigyük át mi is a vállalkozást a virtuális térbe!
Social Media marketing
A közösségi oldalak soha nem látott népszerűségnek örvendenek, és egyre több tematika szerint is elérhetőek. A legnagyobb még továbbra is a Facebook, de nem lehet figyelmen kívül hagyni az Instagramot, LinkedInt, TikTokot, Twittert, Pinterestet vagy éppen a Redditet sem.
Ezeken az oldalakon a legfontosabb, hogy olyan tartalmat osszunk meg, ami nem csupán szűk rétegnek szól, hanem sokaknak, érdemes megosztani, ezáltal pedig hatalmas organikus elérést tudunk generálni.
Ezzel a három eszközzel még korántsem mondható el, hogy kimerítettük volna az online marketing minden lehetőségét, de induláshoz tökéletesen megfelelnek, hogy megismerkedjünk ezzel a térrel.