Marketingeszközök, amik egy sikeres vállalkozásnál sem maradhatnak ki!

A Földön már egyre kevesebb olyan ember van, aki nem fér hozzá az internethez, és ez nemcsak világszinten, hanem az országunkról is elmondható. Ráadásul nemcsak az internetezők száma mutat növekvő tendenciát, hanem az online térben töltött egyéni idő is növekedni látszik. Ha azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk látható legyen, akkor mindenképpen haladnunk kell a korral, és a hirdetési rendszert a célközönség igényeihez kell szabni. Ebben segítünk a következő cikkel.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miért fontos az online marketing?

Ha azt látjuk, hogy a kisiskolástól a nagymamáig mindenki netezik, akkor bizony nekünk is a virtuális térben van a helyünk! Az emberek többsége már az élete szinte minden részéhez az internetes felületeket használja, legyen szó akár kikapcsólódásról, információgyűjtésről vagy vásárlásról.

Ha azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk látható legyen a virtuális térben, de elvesztünk az információk között, akkor egy online marketing ügynökség segítségével ez sokkal egyszerűbb lesz, mint gondoltuk!

Keresőoptimalizálás

A jól beállított keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO a honlapok és webshopok látogatottságát tudja növelni. Ez abszolút nem rövid távú gondolkodást igényel, hanem hosszú távú stratégia kidolgozását. Ennek során a weboldal tartalmát úgy optimalizáljuk, hogy a Google és az egyéb keresőmotorok a rangsorolási listáik élére tegyék az oldalt, ezáltal pedig sokkal több emberhez tudunk eljutni.

Figyelembe veszi a beépített kódokat, a szöveges tartalmak minőségét, a képek leírásait és a külső oldalakról a weblapra mutató linkeket is.

Tartalommarketing

Ennek során nem az eladáson van a hangsúly, hanem az ismeretterjesztésen vagy az érdeklődés felkeltésén. Azáltal, hogy minél több kapcsolódó tartalmat osztunk meg például egy adott termék használatáról vagy praktikumokról, az emberek fejében összekapcsolódik az adott téma az oldalunkkal, és amikor vásárlásra kerül a sor, nagyobb valószínűséggel kötnek ki nálunk. Ez magába foglalja a rendszeres blogolást, e-bookokat vagy akár videós tartalmakat is.

Az online marketing eszközök 2023 évre vonatkozóan egyre szélesebb kör számára elérhetőek. Ne maradjunk le a versenytársaktól, vigyük át mi is a vállalkozást a virtuális térbe!

Social Media marketing

A közösségi oldalak soha nem látott népszerűségnek örvendenek, és egyre több tematika szerint is elérhetőek. A legnagyobb még továbbra is a Facebook, de nem lehet figyelmen kívül hagyni az Instagramot, LinkedInt, TikTokot, Twittert, Pinterestet vagy éppen a Redditet sem.

Ezeken az oldalakon a legfontosabb, hogy olyan tartalmat osszunk meg, ami nem csupán szűk rétegnek szól, hanem sokaknak, érdemes megosztani, ezáltal pedig hatalmas organikus elérést tudunk generálni.

Ezzel a három eszközzel még korántsem mondható el, hogy kimerítettük volna az online marketing minden lehetőségét, de induláshoz tökéletesen megfelelnek, hogy megismerkedjünk ezzel a térrel.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo