Magyar stand lesz a bio-szakvásáron

Magyarországot 13 magyar cég képviseli Európa legnagyobb nemzetközi bio-szakvásárán a február 13-16. között megrendezendő nürnbergi BioFach szakkiállításon.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kiállítás díszvendége Románia egy miniszteri találkozót is szervez “Biogazdálkodás – látóhatárok 2020” címmel, melyen Tóth Katalin a VM helyettes államtitkára is részt vesz.  A konferencia legfőbb témája egy környezetbarát, dinamikusan fejlődő agrárium létrehozása és megvalósítása.

A nemzetközi vásáron Magyarország egy 100 négyzetméteres standdal jelenik meg, ahol 13 magyar cég mutatja be színvonalas minőségi biotermékeit. A magyar standokon többek között alma, almalé, szárított almatermékek, körte, spárga, konzervek, befőttek, gyógynövények, gyógyteák, teák, gabonakávé, margarin, nápolyi, lisztek, tészta, tejhelyettesítők, tönkölybúzás sóspálcika, valamint bor is lesz kiállítva. Az idei BioFach vásár magyar aranyérmesének, a Gajdos Pincészetnek Mundus Vini Nagy Aranyéremmel kitüntetett borai is megkóstolhatók.

Magyarországon a legtöbb magyar biotermelésben érintett cég kisebb méretű családi vállalkozás, melyek megerősödéséhez, sikeres működéséhez az exportpiac is jelentősen hozzájárulhat. A több mint 130 országból látogatókat vonzó nürnbergi BioFach szakkiállításon való megjelenés ezért számukra nagy lehetőséget jelent.

Megéri zöldbe vágni!

Elvileg sikerre számíthatnak azok a vállalkozások, amelyek a fenntarthatóra nyitott, egészséges életre érzékeny vevőket célozzák, mégis viszonylag kevesen használják ki ezt az üzleti lehetőséget. Egyre több biotermékkel találkozhatunk a multinacionális láncok polcain – élelmiszerrel, organikus ruházattal, tisztító- és tisztálkodószerekkel –, de a bio elvileg kiváló lehetőség a kisebb, manufakturális vállalkozások számára is. Különösen, hogy az ilyen árut keresők igénylik a tanácsadást és azt, hogy az őket érdeklő információkhoz, mint például a termék eredete, hozzájussanak a boltba. Ezeket az elvárásokat leginkább a kisebb üzletekben és nem a hipermarketekben tudják kiszolgálni.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo