Magyar kistermelők, családi cégek izgalmas termékeit keresik

2022-ben negyedszer indul el a Hungaricool termékverseny, amelyhez az ötletgazda Spar mellett az idei évadtól a K&H még aktívabb szerepvállalással csatlakozik.

A termékversenyben olyan magas minőséget képviselő, Magyarországon előállított, izgalmas termékeket várnak, amelyek új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók. Fontos szempont a minőség, de vizsgálják az áruminták egyéb tulajdonságait, – érdekesség, különlegesség, egészségtudatosság – illetve azt, mennyire piacképes a benevezett termék, amelyet a győztesekkel való szerződéskötés esetén később a hazai üzletlánc polcain és webshopjában kínálnak majd.

„A Hungaricool termékverseny célja, hogy felkaroljuk és támogassuk a magyar kistermelőket, együttműködési lehetőséget kínáljunk azoknak a családi cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akik megfelelnek a feltételeknek és a pályázatban meghatározott területeken egyedi, a piaci igényekre választ nyújtó, izgalmas termékekkel jelentkeznek. A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatására és támogatására életre hívott megmérettetés győztesei eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy izgalmas non-food termékekkel kerülhetnek az Interspar áruházak, illetve a Spar Online shop kínálatába. Az eddigi három Hungaricool keretében már 26 győztes beszállító összesen több mint száz termékcikkel van jelen áruházláncunk polcain. A program keretében a nyerteseket üzleti mentorként széles körű marketingtámogatással is segítjük a SPAR Beszállítói Akadémia keretein belül” - mondta Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország elnök-ügyvezetője.

A K&H a Hungaricool 2022/23-as 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit, amellyel a program is szintet lép.  A pénzintézet ugyanis a nyerteseket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással is segíti, hogy teljesíteni tudják a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket.

A termékversenyre élelmiszer és non-food kategóriákban lehet nevezni. Előbbinél fontos szempont, hogy a kiírók csak előre csomagolt kiszerelésű termékeket fogadnak el. Tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébi-, és kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket.

A korábbi három versenyen közel félezer induló mutatta be termékeit, amelyek közül legtöbben italokkal, kávékkal, lekvárokkal, reform-élelmiszerek neveztek. Az eddigi tapasztalatok szerint egyre több egészségtudatos, „minden-mentes”, termék jelenik meg a pályázatokban, ugyanakkor hagyományos ételekkel is sokan jelentkeznek.

További részletek és jelentkezés itt

Véleményvezér

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos

Kísértetszállodát talált Hadházy Ákos 

Különös pénzosztások az idegenforgalmi beruházások körül.
A korrupció rontja a boldogságindexet

A korrupció rontja a boldogságindexet 

Ötvenhatodik helyen a magyarok.
Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért

Hadházy Ákos újabb fél méter magas kilátót talált 217 millió forintért 

Lombkoronasétány helyett ezúttal nádkoronasétány épült.
Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval

Száguldhatna a forint, ha Orbán Viktor kiegyezne az unióval 

A jogállamiság helyreállítása sok pénzt hozna.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo