Az idei szezon első, itthonról válogatott szállítmányai már megérkeztek az üzletekbe, a vásárlók pedig ezúttal is a már megszokott pénztárcabarát áron válogathatnak a lédús, zamatos gyümölcsök közül.
Fotó: Penny
“A Penny beszerzési stratégiájának kiemelt célja, hogy előnyben részesítse a hazai termelőket. Összesen több mint 60 hazai termelővel dolgozunk együtt, hogy a szezon teljes időszaka alatt megbízható minőségű, friss hazai gyümölcsök kerüljenek a magyar családok asztalára. Folyamatosan figyeljük a fogyasztói igényeket, és felhívjuk vásárlóink figyelmét arra, hogy keressék az Itthonról válogatva logóval ellátott hazai termékeket, melyeket a már jól megszokott pénztárcabarát áron találnak az üzletekben” – mondta Bálint Zoltán, a Penny Magyarország beszerzési osztályvezetője.
Szintén a lapcsoporthoz tartozó Privátbankár szokásos havi Árkosár felmérése során kollégáink a hónap elején a hipermarketeket járta körbe, hogy ezeknál a láncoknál milyen dinnyét találtak, arról itt írtak.