A lépés lehetővé teszi a GLS számára, hogy Magyarországon belül és azon kívül úgynevezett fulfilment szolgáltatást kínáljon ügyfeleinek. A GLS célja, hogy bővítse tevékenységi körét és lehetőségeit, a kiszervezett webáruház logisztika pedig kiemelt növekedési területként szolgál.
Az online üzleteknek kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat - például csomagolást, árukészlet kezelést és visszárukezelést - nyújtó iLogistic már a felvásárlás előtt is megbízható partnere volt a GLS-nek. Az évek során együttműködésük folyamatosan erősödött, miközben a GLS biztosította a csomagok vásárlókhoz történő eljuttatását.
Farkas Gergely, a GLS csoport kelet-európai régiójának ügyvezető igazgatója a közleményben kiemelte, stratégiai céljuk a magyar kereskedők export képességeinek támogatása, amelyhez a kiszervezett logisztikai szolgáltatás ideális új opció.
Csereklyei Bálint, az iLogistic ügyvezető igazgatója a közleményben hangsúlyozta, készen állnak arra, hogy együtt új minőségi mércét állítsanak fel a logisztikai iparágban.
A GLS csoport Európa egyik legnagyobb független csomaglogisztikai szolgáltatója, amely a kontinens csaknem minden országában erős helyi jelenléttel rendelkezik. Emellett saját tulajdonú leányvállalatokon keresztül jelen van Kanadában és az Egyesült Államok nyugati partján. A vállalat mintegy 40 országban nyújt szolgáltatást, a GLS hálózata több mint 120 szortírozó üzemmel, és több mint 1600 depóval rendelkezik, amelyeket 36 600 kiszállító jármű és 6500 nagy hatótávolságú teherautó támogat. A GLS csoport 2023/24-ben rekordbevételt, 5,6 milliárd eurót ért el, és 905 millió csomagot szállított ki.