Linket vett a Waberer’s

A Waberer’s bejelentette, hogy lezárult a Link és a Link Services akvizíciója. A két vállalat végleges és összesített felvásárlási ára 32,5 millió EUR, amelyet a Waberer’s a nyilvános ajánlattételből származó nettó bevételéből finanszíroz.

Amint az korábban nyilvánosságra került, a Waberer’s 2017. május 26-án előzetes megállapodást kötött a Link és a Link Services részvényeinek megvásárlásával összefüggésben. 2017 július 5-ére a Waberer’s teljesítette az előzetes részvényvásárlási megállapodásban szereplő mindkét feltételt, azaz megszerezte az illetékes lengyel és német versenyhatóságok feltétel nélküli jóváhagyását a tranzakció lebonyolítására, és megkezdődött a Waberer’s részvényeivel történő kereskedés a Budapesti Értéktőzsdén.


fotó: flickr/nguyen hung vu

„A Link tevékenysége nagymértékben kiegészíti a Waberer’s-ét – a vállalat hozzánk hasonlóan növekedésre alapuló üzleti modellel, korszerű járműparkkal és kiterjedt tapasztalatokkal rendelkezik az FTL szegmensben” – mondta Lajkó Ferenc, a Waberer’s vezérigazgatója.

„A Link magasan képzett menedzsmentje által irányítva végez nemzetközi FTL fuvarozási és szállítmányozási szolgáltatásokat egész Európára kiterjedően. Biztosak vagyunk abban, hogy a Link a Waberer’s Csoport értékes tagjává válik és az egyesülésünknek köszönhetően hatékonyabban és versenyképesebben folytathatjuk tevékenységünket. Továbbra is kiváló lehetőségeket látunk a növekedésben lévő európai közúti szállítás területén, és úgy véljük, hogy a Link felvásárlása erősíteni fogja a Waberer’s vezető piaci pozícióját, és segít vállalatunknak abban, hogy a konszolidációs folyamatok élére álljon.”

Új ügyfeleket hozhat a tőzsdei jelenlét
Ötödik legnagyobb szereplőként lépett a Waberer’s a magyar tőzsdére, ahol első logisztikai szolgáltatóként vezette be papírjait. Tőzsdei szakemberek régóta szorgalmazzák a hazai vállalatok részvénypiaci jelenlétét. De mit remélhet egy magyar vállalat a tőzsdei szerepléstől? Végh Richárddal, a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) elnök-vezérigazgatójával beszélgettünk.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo