Kiemelt piacként kellene kezelni Kínát

A kínai piacot kiemelt területként kell kezelni, a magyar vállalatok piacra jutását pedig segítené, ha több magyar szakdiplomata dolgozna Kínában - mondta Nádasi Tamás, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara magyar-kínai tagozatának elnöke, annak kapcsán, hogy csütörtökön konferenciát rendeznek a sikeres piacra lépés Kínában témában a 3. Kínai Márkák Kiállítás rendezvény keretében, Budapesten.

Nádasi Tamás, aki a nemzetgazdasági miniszter mellett működő kínai-magyar tanácsadó testület tagjai is, hangsúlyozta: fontos, hogy Magyarországnak legyen stratégiája arra vonatkozóan is, Kínával miként szeretne üzletelni. Nagyon fontos az is, hogy kiemelt partnerként kezelje ezt a területet Magyarország, mert a régióból Csehország és Lengyelország is nagyon "rámozdult" a kínai piacra. Magyarországnak sokkal kiemeltebben kell kezelni a kínai piacot az eddiginél, jóval több, a kínai piaccal foglalkozó magyar szakemberre lenne szükség Kínában, akik a magyar cégek kínai piacra jutását tudnák segíteni - mutatott rá az elnök.

A magyar cégek kínai piacra jutásával kapcsolatban felmerülő neházságekről és gyakorlati tudnivalókról rendezett konferenciánk összefoglalóját itt találja!

A magyar vállalkozóknak mindenképpen össze kellene fogniuk, mert nagyon nagy piacról van szó, s az összefogás már olyan erőt és szaktudást jelentene, amelyet a kínai partnerek elismernek, és kiemelt partnerként kezelnének bennünket - mondta Nádasi Tamás, aki szerint meg kell találni azokat a termékeket, tudásokat, amelyeket a kínai piacon el lehet adni. Tartományokkal, nagyvárosokkal is érdemes a kapcsolatot építeni, mert óriási piacot jelentenek külön-külön is, és érdemes Kína belső területei felé is figyelni.

Fontosnak nevezte a magyar-kínai tagozat elnöke azt is, hogy a kínai partnerek lássák, a magyar állam támogatja cégeit a két ország közötti gazdasági kapcsolat építésében, és a kínai üzletkötéshez el kell sajátítani az ottani üzleti kultúrát.

A 3. Kínai Márkák Kiállítás szerdán nyílt és a május 25-éig nyitva tartó rendezvényen mintegy 200 kínai cég mutatja be 6.000 négyzetméteren termékeit, szolgáltatásait, és képviselőik várják az üzleti lehetőségek iránt érdeklődő magyar vállalatok vezetőit az AsiaCenter területén. A háromnapos rendezvény nemcsak kiállítás, hanem szakmai programokkal rendelkező üzleti fórum is egyben.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo