Kiderült, melyik légitársaság késik a legtöbbet

A brit polgári repülésügyi hatóság (CAA) adatai alapján készített felmérés szerint a Wizz Air légitársaság járatai indultak a leghosszabb késésekkel tavaly Nagy-Britanniából.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A PA információszolgáltató ügynökség által a brit médiaorgánumok számára összeállított statisztikai elemzés mindazon légitársaságok indulási adatait vizsgálta, amelyek 2022-ben 2500-nál több menetrendszerű és charterjáratot indítottak brit repülőterekről.

A törölt járatok nem szerepelnek a felmérésben.

A BBC brit közszolgálati médiatársaság által ismertetett PA-adatok alapján az összes indulásra kiszámolt átlagos késés 23 perc volt. A Wizz Air Nagy-Britanniából induló járatainak átlagos késése ennek a kétszerese, 46 perc és 6 másodperc volt tavaly.

A késési lista második helyén a Tui utazási konglomerátum légitársasága áll 40 perc 18 másodperccel, utána a Qatar Airways (31 perc 48 másodperc), a Turkish Airlines (29 perc 30 másodperc) és az ugyancsak törökországi központú Pegasus Airlines (27 perc 18 másodperc) következik.

A Wizz Air a londoni Luton és Gatwick, valamint Birmingham, Edinburgh, Aberdeen, Liverpool és Bristol repülőtereiről közlekedtet nemzetközi járatokat.

Paul Smith, a CAA fogyasztói kapcsolatokért felelős igazgatója a BBC-nek nyilatkozva hangsúlyozta, hogy a hatóság "már felvetette a Wizz Airrel kapcsolatos aggályait" és szorosan együttműködik a légitársasággal az eredmények javítása végett.

Smith hozzátette: a CAA rendszeresen kéri a fogyasztói jogok érvényesítését célzó hatásköreinek erősítését, beleértve a légitársaságok megbírságolásának lehetőségét is.

Az illetékes igazgató szerint a CAA elvárja, hogy a légitársaságok előremutató módon tájékoztassák az utasokat jogaikról járatfennakadások esetére. Smith hozzátette: a hatóság elvárja azt is, hogy ilyen esetekben a légitársaságok időben nyújtsanak támogatást és segítséget az érintett utasoknak.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo