Kiderült, melyek a legnépszerűbb rádiócsatornák

Naponta csaknem 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgatnak rádiót a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 első negyedéves hallgatottsági adatai szerint. Ez azt jelenti, hogy országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 87 százaléka hetente rádiózik.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Országosan egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb rádió 1,5 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió (1,3 millió fő), majd a Kossuth Rádió követ (1,1 millió fő). A dobogóról épp leszorult Rádió 1 átlag napi közönsége 949 ezer fő. Az ötödik helyen a Dankó Rádió áll (284 ezer fő), amelyet a Bartók Rádió követ napi 80 ezer fős hallgatószámmal. Az InfoRádiónak 55 ezres közönségtábora van, a Jazzy Rádió 31 ezer, a Duna World 11 ezer hallgatót tudhat magáénak, csakúgy, mint a Tilos Rádió.

Kép: SXC

Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 62 százaléka naponta, míg 84 százaléka heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót. A fővárosban a legnagyobb átlagos napi hallgatószám szerint a Rádió 1 (190 ezer fő) és a Retro Rádió (szintén 190 ezer fő) vezet, harmadik helyen áll a Kossuth Rádió (173 ezer fő), a negyedik pedig a Petőfi Rádió (121 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 34 ezer fő, a Dankó Rádióé 28 ezer fő, a Jazzy Rádióé 20 ezer fő. Napi 15 ezer hallgatóhoz szól a Bartók Rádió, a Tilos Rádió pedig hatezerhez.

Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei első negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján, a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.

A magyar médiahatóság megmutatja, hogy mik az igazi álhírek
Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo