Kiderült, melyek a legnépszerűbb rádiócsatornák

Naponta csaknem 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgatnak rádiót a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 első negyedéves hallgatottsági adatai szerint. Ez azt jelenti, hogy országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 87 százaléka hetente rádiózik.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Országosan egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb rádió 1,5 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió (1,3 millió fő), majd a Kossuth Rádió követ (1,1 millió fő). A dobogóról épp leszorult Rádió 1 átlag napi közönsége 949 ezer fő. Az ötödik helyen a Dankó Rádió áll (284 ezer fő), amelyet a Bartók Rádió követ napi 80 ezer fős hallgatószámmal. Az InfoRádiónak 55 ezres közönségtábora van, a Jazzy Rádió 31 ezer, a Duna World 11 ezer hallgatót tudhat magáénak, csakúgy, mint a Tilos Rádió.

Kép: SXC

Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 62 százaléka naponta, míg 84 százaléka heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót. A fővárosban a legnagyobb átlagos napi hallgatószám szerint a Rádió 1 (190 ezer fő) és a Retro Rádió (szintén 190 ezer fő) vezet, harmadik helyen áll a Kossuth Rádió (173 ezer fő), a negyedik pedig a Petőfi Rádió (121 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 34 ezer fő, a Dankó Rádióé 28 ezer fő, a Jazzy Rádióé 20 ezer fő. Napi 15 ezer hallgatóhoz szól a Bartók Rádió, a Tilos Rádió pedig hatezerhez.

Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei első negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján, a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.

A magyar médiahatóság megmutatja, hogy mik az igazi álhírek
Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo