Kevesebb előfizető mellett nőtt a Netflix bevétele

Az előfizetők számának csökkenése ellenére nőtt a világ legnagyobb streaming szolgáltatójának nyeresége és bevétele a június végével záródott negyedévben.

A cég szerdai közleménye szerint a második negyedévben a társaság által várt 2 milliós visszaesés helyett 970 ezerrel csökkent a fizetős szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. A Netflixtől az Egyesült Államokban és Kanadában 1,3 millió előfizető, Európában pedig 800 ezer pártolt el, Ázsiában azonban 1,1 millió új ügyfelet szerzett.

970 ezerrel kevesebb előfizető (Fotó: Pixabay)
A társaság a folyó negyedévben a negatív trend megfordulásával számol és úgy véli, hogy az új előfizetőinek a száma 1 millióval, 221,7 millióra bővül. A Netflix adózott eredménye a június végével záródott három hónapban 7 százalékkal, 1,44 milliárd dollárra, részvényenként 3,22 dollárra nőtt, szemben az egy évvel korábbi 1,35 milliárd dollárral, részvényenként 2,97 dollárral. A negyedéves bevétel 8,6 százalékkal, 7,97 milliárd dollárra nőtt, amit mintegy 340 millió dollárral csökkentett az árfolyam-ingadozás. Elemzői vélemények átlagában kisebb, 3 dollár részvényarányos eredmény és nagyobb, 8,05 milliárd dolláros bevétel szerepelt. A Netflix a folyó, harmadik negyedévben 7,84 milliárd dolláros bevételt és részvényenként 2,14 dolláros nyereséget vár. A konszenzusos előrejelzés 8,08 milliárd dollár bevételről, illetve 2,77 dollár részvényarányos eredményről szólt. (MTI)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo