Kevesebb előfizető mellett nőtt a Netflix bevétele

Az előfizetők számának csökkenése ellenére nőtt a világ legnagyobb streaming szolgáltatójának nyeresége és bevétele a június végével záródott negyedévben.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég szerdai közleménye szerint a második negyedévben a társaság által várt 2 milliós visszaesés helyett 970 ezerrel csökkent a fizetős szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. A Netflixtől az Egyesült Államokban és Kanadában 1,3 millió előfizető, Európában pedig 800 ezer pártolt el, Ázsiában azonban 1,1 millió új ügyfelet szerzett.

970 ezerrel kevesebb előfizető (Fotó: Pixabay)
A társaság a folyó negyedévben a negatív trend megfordulásával számol és úgy véli, hogy az új előfizetőinek a száma 1 millióval, 221,7 millióra bővül. A Netflix adózott eredménye a június végével záródott három hónapban 7 százalékkal, 1,44 milliárd dollárra, részvényenként 3,22 dollárra nőtt, szemben az egy évvel korábbi 1,35 milliárd dollárral, részvényenként 2,97 dollárral. A negyedéves bevétel 8,6 százalékkal, 7,97 milliárd dollárra nőtt, amit mintegy 340 millió dollárral csökkentett az árfolyam-ingadozás. Elemzői vélemények átlagában kisebb, 3 dollár részvényarányos eredmény és nagyobb, 8,05 milliárd dolláros bevétel szerepelt. A Netflix a folyó, harmadik negyedévben 7,84 milliárd dolláros bevételt és részvényenként 2,14 dolláros nyereséget vár. A konszenzusos előrejelzés 8,08 milliárd dollár bevételről, illetve 2,77 dollár részvényarányos eredményről szólt. (MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo