Egyet fizetsz, kettőt rendelsz. A Woltnál már megteheted, a Foodoránál még nem - fedezte fel a Forbes. Ha már útba esik a másik étterem, akár onnan is felkaphatná az ebédemet a futár – ez valós igény a gyorsfutárcégektől rendelők körében. A napokban a Wolt fokozatosan elkezdett elérhetővé tenni egy új funkciót az alkalmazásban: a dupla rendelést. Egy rendelés leadása után megjelenik egy lista időzítővel, ahonnan 10 percen belül újabb étteremből, üzletből lehet plusz rendelést hozzáadni az eredetihez. Felár nélkül, ugyanazért a szállítási díjért jön ki a két helyről felvett rendelés.
A gyorsfutárcég sajtóosztálya szerint az ügyfélszolgálatra és közösségi médiás oldalakra érkezett üzenetekből, valamint házon belüli visszajelzésekből úgy érzékelték, hogy ezt a funkciót szerették volna a legtöbben, hogy megvalósítsák. Wolt+ előfizetés esetén, ha az első rendelés Wolt+-os helyről érkezett, úgy a második rendelés is díjmentes. A szolgáltatási díjat mindkét rendelésnél felszámolják, ennek mértéke továbbra is a rendelés összértékétől függ.
Hibrid kiszállítást is indított
A Wolt nemrég mutatta be a Wolt Hibrid Kiszállítás szolgáltatását, amellyel a kereskedők zökkenőmentesen válthatnak a Wolt szolgáltatásának igénybevétele és a saját kiszállítás között – ismertette az mmonline. Az éttermek változó igényeinek jobb kiszolgálása érdekében a Wolt lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy akár óráról órára eldöntsék, a Wolt futár partnerek hálózatát használják-e ki, vagy saját kézbesítő személyzetüket használják a Wolt megrendelések teljesítéséhez.