Keresik a legjobb magyar munkahelyet

Az Aon Hewitt immár tizenkettedik alkalommal indítja útjára a "Legjobb Munkahely Felmérést" Magyarországon, amellyel konkrét megoldásokat kínál a dolgozók elkötelezettségének és az üzleti eredményesség növelésére - közölte a humán tanácsadó cég.

A felmérésre júniusig jelentkezhetnek a cégek, a kis- és közepes vállalkozásoktól a több ezer munkavállalót foglalkoztató multinacionális vállalatokig. "Az elkötelezettség mérése recesszió idején különösen fontos" - idézi a közlemény Steigerwald Zsuzsát, a felmérés szakmai vezetőjét. "Ebben az időszakban célszerű megalapozni a dolgozók elkötelezettségét, hogy később is meg tudja őket tartani a munkáltató. A felmérésben való részvétellel felismerhetők és fejleszthetők a vállalatban rejlő erre irányuló képességek" - vélekedik.

A felmérés keretében a felsővezetést és a HR munkatársakat kérdező kérdőívek mellett minden dolgozó véleményt nyilváníthat munkáltatójáról, aki szeretné megosztani észrevételeit. Az Aon Hewitt célja idén is egy, a helyi viszonyokat is tükröző, hiteles munkavállalói tendenciákat bemutató kép kialakítása. Legjobb munkahelyeket ezúttal is 3 kategóriában hirdetnek: az 50-250, 250-1000 munkavállaló között, és az ezernél több embert foglalkoztató vállalatoknál. Tavaly összesen 23.000 munkavállaló és 503 felsővezető véleménye alapján adták át a legjobb munkahely címeket.

A közlemény szerint a Legjobb Munkahely Felmérésbe jelentkezők részt vehetnek a Tudatos Munkahelyek Klubjában is, ahol számos érdekességet és tapasztalatot, aktualitást osztanak meg a tagokkal. A Hewitt Associates 1997-ben állította össze először a "Legjobb 100 munkahely" listáját. A felmérés 2001-ben jutott el először Magyarországra, Németország mellett az első európai országként.

2011-es eredmények
Tavaly a Mátrai Erőmű Zrt. lett a legjobb magyar munkahely a nagyvállalatok között, míg a 250-1000-es létszámú vállalatok kategóriájában a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., az ennél kisebb cégek versenyében pedig a gyógyszeriparban tevékenykedő Janssen-Cilag Kft. nyert. A felmérés kiemelt médiapartnere 2012-ben a Napi Gazdaság.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo