A legjobb webshopot keresik!

Az idén már nyolcadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot. A díj közönségszavazással indul április 1–15. között. A díj ünnepélyes kihirdetésére és átadására 2014. május 22-én a XI. E-Kereskedelem Konferencián kerül sor.

Ki lesz a legjobb online kereskedő? – Kép: SXC

A díj közönségszavazással indul április 1–15. között. A közönségnek ez idő alatt van módja a www.evker.hu oldalon szavazni kedvenc kereskedőjére. Voksolható minden olyan vállalkozás, amely termékeit, szolgáltatásait az interneten keresztül (is) értékesíti, árbevétele 1,5 milliárd forint alatt van, Magyarországon van bejegyezve, és magyar nyelvű honlappal rendelkezik.

(Egyre több szegmensben terjed az e-biznisz, kezd a mezőgazdaságban is teret nyerni.)

A 30 legtöbb szavazatot kapott kereskedő ezt követően április 29-ig pályázatot nyújthat be, közülük egyet hirdet ki nyertesnek a neves szakemberekből, felelős kereskedőkből álló szakmai zsűri. A zsűri értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználóbarátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét, az ismertséget.

A díj ünnepélyes kihirdetésére és átadására 2014. május 22-én a XI. E-Kereskedelem Konferencián (www.szek.org) kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet, és megkapja a díj főtámogatójának, a Mastercardnak a fődíját.

Betelt az internet?
Az elmúlt években robbanásszerűen fejlődött az internetes kereskedelem Magyarországon és a világban is, de szakértők arra figyelmeztetnek, hogy a webshopok aranykorának lassan vége szakad. Ám ez nem jelenti azt, hogy az online felület nem marad fontos csatorna az értékesítésben. Sőt!
 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo