Kabrióra kap a magyar

Az egyik legjellemzőbb trend idén a használtautó-piacon a nyitott tetős autók iránti folyamatosan növekvő kereslet. Már az utóbbi években is egyre több vásárló választotta ezeket a nem mindennapi modelleket a praktikusabb, hétköznapi járművek helyett, ugyanakkor az idei első félévben robbanásszerű növekedés mutatkozott a kabriók piacán. Az AAA AUTO csoportszinten háromszor annyi kabriót értékesített az idei év eddigi részében, mint a tavalyi év azonos időszakában.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: Pixabay

„Egyre több vevőt vonz a szabad ég alatti autózás. Ezt igazolja az a tény is, hogy az idei év eddigi részében háromszor annyi kabriót adtunk el csoportszinten, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ráadásul a Magyarországon értékesített kabriók számában nyolcszoros növekedést tapasztalunk, ami egyedülálló eredmények számít Európában” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO vezérigazgatója.

A vásárlókat még a kabriók jellemzően magasabb árai sem riasztják el az ugyanakkor varázslatos autózásokat ígérő négykerekűektől.  A vevők egy kabrióért általában 30 százalékkal többet is hajlandóak kifizetni egy ugyanolyan kategóriájú hagyományos modellhez képest csak azért, hogy élvezzék a nyitott tetővel történő autózást. „Az a tény, hogy nem mindenki engedhet meg magának egy ilyen játékszert, tovább növeli a kabriók vonzerejét” – tette hozzá Karolína Topolová.

A kabriók lehetnek 2 vagy 4 ajtósak, s lehet lenyitható vagy merev, levehető tetejük is. A roadsterekkel ellentétben legálabb két üléssorral, azaz 4 üléssel rendelkeznek. A tető készülhet vászonból vagy lehet merev szerkezetű, amely elsősorban acélból vagy más anyagból készül.

Időzített bombák ketyegnek a magyar utakon
Az importált használt gépjárművek 90 százaléka és a belföldi kereskedelemben értékesítésre kerülő példányok mintegy fele manipulált kilométerórákkal rendelkezik, ami rendkívül súlyos személybiztonsági, műszaki és gazdasági kockázatokat jelent – állítja a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület.

Véleményvezér

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.
Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo