Az ügyfélforgalom alakulásának folyamatos nyomon követéséből adódó tapasztalatok arra ösztönzik az állami adóhatóságot, hogy szeptembertől módosítsa a fővárosban működő központi ügyfélszolgálatainak és kirendeltségeinek nyitva tartási idejét.
A tapasztalatok szerint ugyanis Budapesten sokan szerda délelőtt keresik fel a NAV ügyfélszolgálatait, így előfordult, hogy ilyenkor hosszabb várakozási idővel kellett az adózóknak számolniuk, mint a hét többi napján. Ezért szeptembertől a fővárosi központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek szerdánként az eddigi tíz óra helyett negyed kilenctől nyitva tartanak. Kedden, csütörtökön és pénteken fél tizenkettőig tart a félfogadás, a többi napon este hatig várják az ügyfeleket. Az új ügyfélfogadási rend az alábbi:
Hétfő: 8.15 - 18.00
Kedd: 8.15 - 11.30
Szerda: 8.15 - 18.00
Csütörtök: 8.15 - 11.30
Péntek: 8.15 - 11.30
A NAV Közép-magyarországi Regionális Adó Főigazgatósága már korábban is több intézkedést tett annak érdekében, hogy az ügyfelek kiszolgálása gyorsabb és komfortosabb legyen. Így az ügyfélszolgálatok néhány hónapja már nem heti egy, hanem két nap (hétfőn és szerdán) állnak este hatig az ügyfelek rendelkezésére, valamint a főigazgatóságnak a www.nav.gov.hu honlapon keresztül elérhető internetes oldalán visszamenőleg nyomon lehet követni az ügyfélszolgálati várakozási idők heti alakulását. Ennek segítségével az ügyfelek maguk is meg tudják határozni a számukra legoptimálisabb napot és órát ügyeik intézésére. Mindezeken túl az adózók kényelmét szolgálja az internetes időpontfoglalás is, amely a leggyakrabban intézett ügytípusok esetében szintén a fenti honlapon keresztül vehető igénybe.
A félfogadás aktuális rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és a kirendeltség elérhetőségéről, valamint az ügyfélszolgálatokon intézhető ügyek köréről bővebb tájékoztatás a itt található.