Ismét a legjobb munkáltatók között az R-Water Kft.

A Magyar Brands a 2023-as évre az R-Water üdítőgyártó Absolute Live márkáját találta érdemesnek a Kiváló munkáltatói márka megjelölésre. Az akasztói cég így 2022 után már másodszor lett a kategória díjazottja, ezenfelül korábban Magyar Brands díjat kapott innovatív csomagolás és egészséges sportital kategóriában is. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Brands 2023-as Kiváló Munkáltatói márkáinak egyikét úgy hívják: Absolute Live. A sportitalok piacára a 2000-es években betörő R-Water gyártja, amely az Év egészséges sportitala díj és az Év innovatív csomagolása díj után kapta meg az újabb Magyar Brands elismerést. A családi szódásüzemből indult, 100 százalékban magyar tulajdonú vállalkozás szlogenje 2012 óta „Az életcélunk az egészség” – ennek szellemében készül minden vitamin- és sportital az akasztói gyárban, mely 2020-ban és 2021-ben is elnyerte a Vodafone business Év gyára díjat.

Nagy Ervin, az R-Water ügyvezetője veszi át a 2023-as Kiváló munkáltatói márka Magyar Brands díjat
Nagy Ervin, az R-Water ügyvezetője veszi át a 2023-as Kiváló munkáltatói márka Magyar Brands díjat

Őszinte a kommunikáció a munkavállalókkal az R-Water Kft.-nél

A Nagy Ervin és Nagy-Parádi Tímea házaspár vezette R-Water Életcélunk az egészség! mottóját kiegészíti a tökéletességre törekvés, amely áthatja az üzem működését. A cégnél a rendszeres coaching mellett leginkább az őszinte, emberi kommunikációban látják a közösség megtartó erejét, erről Nagy Ervin a közelmúltban így fogalmazott:

„Van egy hivatalos munkavállalói elégedettséget mérő kérdőív, de a dokumentum sablonos, és valójában nem ez adja a legvalóságosabb visszajelzést. Sokkal inkább támaszkodunk az őszinte beszélgetésekre a kollégákkal. Például a közös étkezéseknél, vagy a munkahelyen kívül szervezett összejöveteleken. Egy kiadós közös ebédelésnél például nem a munkahelyi ügyekről csevegünk, hanem a családjainkról, hobbijanikról, örömeinkről, bánatainkról. Ezek a beszélgetések azért összehoznak minket, és sokkal többet megtudunk egymásról, mint egy elégedettségi kérdőív alapján.”

Sportitalok és családi vitaminitalok a lehető legzöldebben

Az Absolute Live és a Power Fruit termékcsaládokat gyártó R-Water, amelyeket a világbajnok testépítő, Kathi Béla ajánlja a fogyasztóknak, évi 5,5 millió palack sport és vitaminitalt készít, és 13 országba exportál. A modern Ultraclean rendszerben működő akasztói üzemben a zöld stratégia jegyében az elmúlt 2 évben 30 százalékkal csökkentették a csomagolóanyagok arányát és a felhasznált energia mennyiségét. Mint ahogy arra felhívják fogyasztóik figyelmét: termékeik csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo