Ismerje meg a kínai kereskedelmi lehetőségeket!

A kínai Linyi városa által kínált kereskedelmi lehetőségeket ismertetik a hazánkba érkező városi delegáció  magas rangú résztvevői és kereskedelmi vállalatok vezetői a China Cham által szervezett nemzetközi kereskedelemfejlesztési fórumon június 11-én. A fórum célja a kínai piacra értékesíthető magyar termékek értékesítési lehetőségének bemutatása is.

 

A fórumon az ismertető előadások után lehetőség lesz a kínai exporttal kapcsolatos kérdések megbeszélésre. Az eseményen tolmácsolást biztosítunk.

Helyszín és időpont:
Budapest China Mart - 1152 Budapest, Szentmihályi út 171.
Rendezvényterem III. emelet
2012. június 11. hétfő , 14.30-16:00

LinYi Kína harmadik legnagyobb nagykereskedelmi központja Pekingtől délkeletre elhelyezkedő  Shandong tartományban található. Eddig jellemzően Kína belső piacait látta el, azonban most nemzetközi kereskedelmi központtá fejlődik. Kína egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedővárosában 90 tematikus nagykereskedelmi központ működik, amely naponta kb. 300 000 üzletembert fogad.

A kínai vállalatok európai hídfőállásaként a Budapest China Mart mint kereskedelmi központ szolgál, amelyben a kínai cégek létrehozhatják európai leányvállalatukat és innen kezdik meg az Európai piac feltérképezését, kereskedelmi tevékenységük beindítását. A Budapest China Mart árubemutató helyszínt, üzletember találkozókat, jogi, piacismereti szolgáltatásokat biztosít, valamint egy inkubátor program keretében közös vállalatok létrehozását támogatja.

A programra itt lehet regisztrálni.

További információ:
Tel.:36-1-414-7365                                 
E-mail: [email protected]

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo