Iroda helyett mentális játszótér

Urban design stílusú mentális játszótér lett a Hinora Marketing Group épületéből. A megújulást a cég 15 éves születésnapjára időzítették.

Még az ország legendás rock bandáját, a Tankcsapdát is megihlették az ajtók, hiszen a „… melyik ajtón menjek be?” kérdést egy ország ismeri Lukács Lászlónak köszönhetően.

Kép:HMG

Érdekes módon minket is megihletett az a kérdéskör, hogy milyen ajtó, milyen titkokat rejt, amikor azon filóztunk, hogy az Ügynökség 15. „szülinapjára” időzített iroda felújításhoz hogyan is nyúljunk hozzá. Egyben biztosak voltunk: feltétlenül el akartunk lépni a szokványostól. Valami olyat szerettünk volna megalkotni, ami érdekes, amire az ember reakciója nem az, hogy „szép”, hanem „de király” vagy „tök jópofa” vagy éppen „Jééé, eeez olyan… más…”. Szerettük volna, hogy az inspiratív környezet, a rengeteg nemzetközi impulzus, amiben dolgozunk, megnyilvánuljon, életre keljen, hogy képesek legyünk láttatni azt, ami bennünk lakik – mondta el Nagy Márton, a Hinora Marketing Group kreatív és stratégiai igazgatója.

A szakember hozzátette: A mi szakmánkban elég szerteágazó területek vannak, így az iroda is ennek megfelelően lett kialakítva. Az épület kívül-belül az urban art design jegyeivel testesíti meg a modernitást, a fantázia erejét, a titokzatosságot, a sokszínűséget és az interkulturális látószögeket. Az egyedi ajtók például azért beszédesek, mert nem munkaköröket, hanem értékeket, karaktereket vagy magát az ajtó mögötti tevékenységet írják le. Állhatna a grafikusi szobán az, hogy „grafikusi szoba” – de így pont a lényeg mellett megyünk el. A designereink a cég színfoltjai, rendkívül színes és szerethető egyéniségek, ezért kapta az ajtó a „colours” feliratot, ami sokkal inkább vonatkozik magukra a személyekre, vagy ha megnézzük a szerverszobát, mennyivel több érzés fog el minket, ha a „Mátrix”-ba lépünk be!? És így tovább. Minden helyiségnek így külön nevet és egyedi designt adtunk, ami így minden belső teret saját karakterrel ajándékozott meg.

A Hinora Marketing Group épülete kívülről is ütős designt kapott, melynek központi eleme a „Create-Activate-Connect” vállalati mantra. A merész színhasználat és formavilág kiemeli az épületet az átlagosságból és így kívülről is megmutatkozhat az a mentális derű, mely a falak között, az ajtók mögött lakik.

Hinora Bálint ügyvezető elmondta: A „HMG Műhely” ajtói mögött több, mint 70 ügyfél kiszolgálása történik, globális brand stratégiák kialakításától a napi rutinszerű műveletekig a marketing és kommunikáció teljes spektrumán mozogva, hazai és nemzetközi vizeken egyaránt. Mindezt szerettük volna megmutatni a külvilágnak, hiszen büszkék vagyunk mindazokra, akiket az ajtók mögött találunk, és arra, amit megalkotnak.

Kép:HMG

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo