Idén Siófok lett a Marketing Fővárosa

2018. május 30-án került sor a negyedik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Márkamonitor Márkaépítés konferenciájának a Magyar Marketing Szövetséggel közös szervezésű Város-és Turizmusmarketing szekciója adott otthont.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az MMSZ elkészítette a 2018-as Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térképből is jól látszik, hogy mindösszesen négy megyéből nem érkezett nevezés. Tizennégy város egynél több pályázattal nyert Városmarketing gyémántot, míg nyolc város egy pályázattal nyert.

A negyedik évben 76 nevezés érkezett 23 várostól. A pályázó szervezetek 7 kategóriában nevezhettek. Idén - szemben az előző évekkel, ahol a rendezvény kategória volt a legnépszerűbb - a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában érkezett a legtöbb nevezés, összesen 23. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

Az idei év fődíjasa, Siófok városa lett, így ezentúl viselheti a „Marketing Fővárosa 2018” kitüntető címet. A díjat Stadler- Szentpéteri Ildikó a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület vezetője és Bárkányi Bianka marketing munkatárs vette át. A város 11 nevezést nyújtott be, 8 Városmarketing Gyémánt díjat nyert el és a versenykiírás szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben a Marketing Fővárosa.

Városmarketing nagykövete különdíjat Győr városa kapta, hiszen Siófok után ők nyújtották be a legtöbb pályázatot, ezzel is bizonyítva, hogy komplex marketingtevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A Marketingaktív megye 2018 különdíjat Borsod-Abaúj Zemplén megye nyerte. Ezt az elismerést azon megye kapta meg, amely a települései révén a legtöbb Városmarketing gyémánt elismerést szerezte. Miskolc hét, Kazincbarcika két nyertes pályázata révén vált Borsod-Abaúj Zemplén megye a "Marketingaktív megyévé".

Az idei évben a Városmarketing Díj Gyémánt Ranglista 2015-2018 élén holtverseny alakult ki, hiszen Győr és Miskolc városa is tizenkilenc gyémánt díjas pályázattal állnak a lista élén. A ranglistán azok a települések szerepelnek, akik a pályázat kiírása óta gyémánt elismerést szereztek a pályázataikkal.

Tavaly új különdíj került bevezetésre, amely a Hatékonysági különdíj nevet viseli. Ezt a díjat Vásárosnamény városa kapta, aki a pályázataival leginkább bizonyította a hatékonysági mutatók bemutatása által, hogy a kitűzött, pontosan megfogalmazott marketingcélok elérését a leghatékonyabb forrás-felhasználással sikerült megvalósítania.

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, a pályázat zsűritagjaként az Observer Budapest Médiafigyelő képviseletében adta át különdíjukat mind a Marketing Fővárosának, mind az idei Hatékonysági különdíjazottnak. Természetesen mind a fődíjas, mind a különdíjazott féléves médiafigyelő szolgáltatást kaptak ajándékba, hogy ezzel is támogassák őket kommunikációs tevékenységük során.

A városok képviselői nemcsak a díjátadón, de a szekción is részt vehettek, ahol előadásokat hallhattak a városmarketing legújabb trendjeiről, miközben a települések példája más területen tevékenykedő marketingszakemberek számára is inspiráló lehetett.

Elindult a Piac & Profit Online Akadémia!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo