Azonban hogyan érhető el az, hogy egy kész ERP-rendszer megfelelőképpen legyen integrálva a jelenlegi folyamatokba? Ehhez szakember segítségét kell igénybe venni!
Az ERP-tanácsadás megkönnyíti és meggyorsítja a bevezetést
A Tharanis ERP egy webshopra készített vállalatirányítási rendszer, amely számos funkcióval segíti a cég munkáját. Ezek a funkciók univerzálisak, bármelyik webshop használni tudja őket, de nem mindegyiknek van minden egyes funkcióra szüksége. Az ERP-tanácsadás segítségével azonban minden olyan részét használni tudjuk a rendszernek, amely cégünk ügymenetébe beilleszthető.
Milyen ERP-funkciók vannak?
- Bejövő megrendelések kezelése, tartozások listázása, analitikus adatok lekérése
- Kimenő számlák kezelése, adott cikkek értékesítési naplója
- NAV online adatszolgáltatás, számlafeladások, könyvelőprogramok
- Előleg és díjbekérő kiállítása, kimenő megrendelések kezelése
- Beszerzések kezelése
- Szállítólevelek, raktárműveletek, csomagolásellenőrzés
- Futárszolgálati kiszállítások előkészítése, futárszolgálatok beillesztése
- Raktározási, készletezési feladatok kezelése
- Pénztárbizonylatok kezelése
- Folyószámlalista, kintlévőség-kezelés
- Iktatás, bejövő számlák kezelése, panaszkezelés
- Forgalmi- és költségkimutatások, ÁFA-kimutatás
- Komplett partnerkezelés
- Cikkek, gyártók, kiszerelések kezelése, polcpozíció-sorrend kezelése
- Területi képviselők, akciók és viszonteladók elkülönítése
Hogyan segíti a szakértő a rendszerintegrációt?
Látható, hogy mennyiféle funkciót tud az ERP-rendszer, ezek közül minden olyan részt érdemes használni, ami segíti a saját vállalkozás működését. Ezt önállóan kitalálni, beállítani hosszadalmas, időigényes feladat lenne, ráadásul az is lehetséges, hogy nem tudjuk kihasználni a rendszer adta lehetőségeket. A konzultáció tehát nagyban segíteni fogja azt, hogy optimálisan működjön az ERP-rendszerünk.
A rendszer gyors és hatékony bevezetése
A 8 órás online konzultáció tökéletesen alkalmas arra, hogy a rendszer beüzemelése zökkenőmentes legyen, és minden beállítás a vállalkozás működését segítse. Időnyereséget jelent az, hogy a konzultáció telefonon vagy online történik, ezáltal gyorsan és közvetlenül tisztázható minden felmerülő kérdés.
A szakember feladata az, hogy előzetesen megismerje a cégünk működési mechanizmusát, és ehhez azokat a funkciókat és beállításokat ajánlja, amelyekkel optimálissá teszik az ügyviteli munkát.
Mind az ERP-előfizetést, mind pedig a konzultációt olyan pénzügyi befektetésként kell kezelni, mely gyorsítja és könnyíti a megrendelési, pénzügyi, vezetői feladatokat, így ez a befektetés akár már rövid távon is megtérülhet.