Hogyan alakíts ki megnyerő üzletbelsőt?

Egy vállalkozás arculatának fontos részét képezi az üzletbelső, hiszen a vevők itt szerzik első benyomásukat, az alkalmazottaknak pedig munkahelyül szolgál, így kiemelten fontos, hogy jól érezzék benne magukat mind a munkavállalók, mind az ügyfelek.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Emeljük ki vizuálisan is termékeinket: megnyerő kirakat

A kirakat ösztönzi az arra járókat az üzletbe való betérésre. Az egyedi megoldások vonzzák a figyelmet, ezért, ha a potenciális vásárló megáll a kirakat előtt és megragadja az összkép, nagyobb valószínűséggel tér be az üzletbe. Az egyedi és kreatív megoldások alkalmazása verhetetlen csalogató eszköz, az ötletes kirakat kialakítása pedig nem pénz kérdése. Nem érdemes túlzsúfolni a kiraktot, mert akkor a fő árucikk elvész. Néhány találó kellék, vagy kiegészítő máris hívogatóbbá teszi a fő termékünket, amelyet, ha a középpontba helyezünk és kiemeljük valamilyen eszközzel, könnyen megragadja a figyelmet.

Vezessük a látogatókat az üzleten belül

A vállalkozók fő célja az, hogy a vásárlókat minél tovább az üzletben tartsák, ezért fontos tudatosan kialakítani a vásárlói útvonalat. Ehhez igyekezzünk az ügyfelet a lehető leghosszabb ideig a helyiségben marasztalni, hogy minél több termék ragadja meg a figyelmét nézelődés közben. A kellemes élmény érdekében érdemes a folyosókat szélesre tervezni, a belső tereket pedig tágasra, hogy ne keltsék zsúfoltság érzését. A fő termékeket helyezzük szemmagasságba, a legkeresettebb árukat pedig tegyük olyan helyekre, hogy irányítani tudjuk a vásárlóink útvonalát az üzleten belül, így több termék felkeltheti az érdeklődésüket.

A kreatív üzletbelső igazi vevőcsalogató

A megnyerő dizájn vonzza a vásárlókat és ösztönzőleg hat arra, hogy minél több időt töltsenek el az üzletben és több pénzt költsenek. Nem meglepő tehát, hogy érdemes az üzlet dizájnjának tervezésére időt, energiát és pénzt fordítani, mert nagy hatással van a nyereségre is.

Milyen berendezési tárgyakat használjunk?

Az üzlet belső terének berendezését arra kell hangolni, hogy a vevő szívesen lépjen be, könnyen tudjon tájékozódni, és egyszerűen megtalálja azt, amit keres. A világítás a hangulatra van hatással, de fontos a megfelelő polcrendszerek, pultok, állványok alkalmazása is. Az üzlet atmoszféráját a dekorációk teremtik meg, lényegesek az ülőalkalmatosságok is, irodánál pedig a belépéskor szembeötlő recepciós pult az, ami egyből belépéskor megragadja a figyelmet.

A megfelelő szőnyeg sokat emelhet a megjelenésen

Amire talán elsőre nem is gondolnánk, ám nagyon fontos tényező üzlethelyiségünk összképe és tisztasága szempontjából, az a szennyfogó belépőszőnyeg használata. A megfelelő szőnyegek nagyon sok port, sarat és nedvességet magukba zárnak, ezáltal csökkentik a takarítás költségeit és segítenek rendezetten tartani a helyiséget. A dizájn szőnyegek enteriőr elemként is funkcionálnak, sőt feliratokkal és jelekkel az ügyfelek vezetésében is nagy szerepet játszhatnak szabadon kialakítható felületüknek köszönhetően. A dizájn szőnyegen megjeleníthető a logó, bármilyen minta, üzenet vagy irányító jelzés, melyneknek köszönhetően a padlózat is egyfajta kommunikációs felületté válhat.

 

Véleményvezér

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.
Budapesten van a legtöbb orosz kém

Budapesten van a legtöbb orosz kém 

Több mint félszáz orosz kém dolgozik Magyarországon.
Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t

Fordult a kocka, illúziónak bizonyult az a várakozás, hogy Kína lehagyja az USA-t 

Nem biztos, hogy annyira jó gondolat volt a keleti nyitás. Az USA és Európa vezeti a világgazdaságot.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo