Helyi SEO: Hogyan teheted láthatóbbá vállalkozásodat a keresésekben?

A digitális világ rohamos fejlődése miatt az online jelenlét már alap, és ez alól a helyi vállalkozások sem kivételek. Egy hatékony helyi SEO-stratégia révén könnyebben megtalálhatják őket azok, akik a környéken keresnek adott szolgáltatást vagy terméket. 

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha szeretnéd növelni vállalkozásod ismertségét és több vásárlót elérni, érdemes tudatosan optimalizálni az online megjelenésedet. Ha nincs ötleted arra vonatkozóan, hogy miként érdemes ezt megtenned, az Optimalizált csapata segít neked egy marketing tanácsadás keretében eligazodni a lehetőségek között, és kiválasztani számodra a legideálisabb megoldásokat.

Mit jelent a helyi SEO?

Lényegében annyit, hogy vállalkozásod minél előkelőbb helyet kapjon a keresőmotorok találatai között, amikor egy felhasználó a környezetében elérhető termékekre vagy szolgáltatásokra keres. Ha például valaki beírja a Google keresőbe, hogy „fodrászat Szeged”, a keresőmotor igyekszik a legrelevánsabb találatokat megmutatni – és ha jól van beállítva a helyi SEO-d, akkor a Te üzleted is ott lesz a listán.

Hogyan javíthatod vállalkozásod helyi keresési pozícióját?

A Google Cégprofil (korábban Google My Business névre hallgatott) lesz az egyik legjobb segítség, ha helyi szinten szeretnéd elérni az ügyfeleket. Érdemes naprakészen tartani az adataidat, például a nyitvatartást, az elérhetőségeket és az üzleted címét. A képek és friss bejegyzések feltöltése is sokat nyom a latban, ha az érdeklődőkről van szó.

Használj helyi kulcsszavakat!

A keresőoptimalizálás sikeressége a kulcsszavak kiválasztásán áll vagy bukik. Ha például egy éttermet üzemeltetsz Szegeden, akkor érdemes olyan kifejezéseket beépíteni a weboldalad szövegeibe, mint például „családbarát étterem Szeged” vagy „reggelizőhely Szeged belvárosában”. Ezek az apró részletek segítik a keresőmotorokat abban, hogy milyen helyszínen és milyen szolgáltatást kínálsz.

Hozz létre helyi tartalmakat!

A keresőmotorok előbbre sorolják azokat az oldalakat, amelyek rendszeresen friss és releváns tartalmakat tesznek közzé. Egy helyi témájú blog vagy cikk jó hatással lehet a SEO-eredményeidre, és ha az valóban értéket közvetít, közelebb kerülhetsz általa a célközönségedhez is. Írhatsz például a városodban zajló eseményekről vagy helyi trendekről.

Gyűjts értékeléseket és véleményeket!

Az online véleményekre sokan adnak, amikor egy új helyet vagy szolgáltatást keresnek. A pozitív értékelések erősítik a megbízhatóságodat és a Google is előrébb sorolhat a keresési találatok között. Bátorítsd ügyfeleidet arra, hogy osszák meg tapasztalataikat – és ha időnként negatív visszajelzést kapsz, kezeld azt udvariasan és építő jelleggel.

Egy jól kidolgozott helyi SEO-stratégia több látogatót hozhat az üzletedbe, így pénzügyileg is kifizetődő lehet, hiszen ha a találati lista élmezőnyében leszel, kevesebbet kell költened fizetett hirdetésekre.

 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo