A 64 négyzetméteres standon 6 magyar márka képviseltette magát a HITA támogatásával. Az aktuális trendnek megfelelő fiatalos, sportosan elegáns női konfekció termékeket takaró Livello, a molett női ruházatot magába foglaló Sylverro, a klasszikus eleganciát az aktuális divat-trendekkel ötvöző női ruházatot képviselő LACCA. A különleges anyagok fejlesztésében és az ezekből készült női és férfi sportruházat szegmensét képviselő Lanugo Sport; az egyedi bőrtáskák és kiegészítők tervezése és gyártása területén jeleskedő Laoni; valamint a fiatalos, egyedi geometrikus formákon alapuló Ille-Olla márka, mely a kortalan, szolid vagányságot közvetítő női kollekciójával egyedülállónak számít.
Magyarország tervezői és gyártói tevékenységéből így ízelítőt kaphattak a látogatók mind az egyedi ruházat, mind a táskák és egyéb kiegészítők területén.
A kiállítás során a magyar kollekció tetszést aratott a cseh és szlovák látogatók között, így több sikeres megrendelést is elkönyvelhettek hazai kiállítóink főként mintarendelések formájában nagykereskedelmektől és kiskereskedőktől. Kisebb mértékben helyszíni értékesítésre is sor került, továbbá több, a cseh piacon tevékenykedő ügynökkel is megtörtént a kapcsolatfelvétel. (Az év elején Párizsban jártak a magyar divattervezők.)
Az országok közötti kooperáció erősítése érdekében szakmai együttműködési lehetőségekről folytak tárgyalások a Cseh Bőrdíszmű Szövetséggel, valamint a Szlovák Textil és Ruházati Szövetséggel.