Hat Facebook-trend, amire idén ügyelni kell

Itt a január, és újra beindulhat a marketing a közösségi oldalakon. Azonban már most látszik hat olyan trend a legnagyobb közösségi platform esetében, amelyet nem szabad figyelmen kívül hagynunk az eredményes online jelenlét érdekében!

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: Pixabay

1. Videó mindenkinek

A Facebookon egyre erősebb a videók szerepe, a Facebook növeli a feltöltött videók méretét és elérhetőségét, sőt változóban van az oldalak video-menüpontja is. A Facebook egyre erősebb ellenfele szeretne lenni a YouTube-nak. Találjuk ki, hogyan tudunk jó videókat készíteni, olyat, ami tartalmilag is érdekes/hasznos/szórakoztató, és minőségre is megfelelő – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

2. Felejtsük el az ingyenes Facebookot

Idén már nem lesz értelme arról beszélni, hogy ingyenes elérés. Legalábbis a Facebook oldalak túlnyomó többségénél nem. Ideje mindenkinek beletörődni, hogy a Facebook-jelenlét a cégeknek pénzbe kerül. Ezért fontos, hogy hatékonyan hirdessünk, és ne feledjük, hogy a hirdetés nem helyettesíti a jó tartalom készítését.

3. Egyre több direkt értékesítés a Facebookon

Bár első látásra a hírfolyam-változások arra utalnak, hogy a Facebook a közvetlen értékesítés ellen van, ez nem igaz. Egyre több olyan eszközzel kísérletezik, amivel a cégek az értékesítést tudják támogatni. Ilyen például a hírfolyamban megjelenő vásárlási lehetőség, amihez már el sem kell hagyni a Facebookot. Ezért idén fontos a weboldalunk és az online értékesítési útvonalak felkészítése a Facebookból érkező látogatók fogadására.

4. Függetlenedjünk a Facebooktól!

Ez nem mai trend, de soha nem volt ilyen aktuális, hiszen az elmúlt hónapok megmutatták, hogy bármikor megváltoztathatja a Facebook úgy a játékszabályokat, hogy az már néhány cégnek nem éri meg. Ezért fontos keresni az alternatívákat más közösségi hálózatokban, és építsünk hírlevéllistát a Facebook-követőkből!

5. Már nem érdemes külön mobilban gondolkodni

A magyarok 67 százaléka mobilról is használja a Facebookot, 9 százalékuk pedig csak mobilról. Fél évvel ezelőtt a csak mobilos felhasználók aránya mindössze 6 százalék volt. Többé nincs értelme a mobilról külön beszélni, hiszen ez visszavonhatatlanul része lett az életünknek, így az online kommunikációnak is. Fogadjuk el, ha a Facebookon kommunikálunk, akkor jelen vagyunk a mobilon is. Ha még nem tettük meg, készítsük fel a weboldalt és a hírlevelet is a mobilmegjelenésre!

6. A személyre szabott kommunikáció kora

A Facebook segítségével annyi mindent megtudhatunk a célcsoportunkról, hogy az már szinte a szemérmetlenség határait súrolja. Használjuk ki ezt a lehetőséget! Vizsgáljuk meg a rajongókat, a vásárlókat, a hírlevél-feliratkozókat, és posztoljunk célzottan érdeklődés szerint!

A mobilitás hatalom
Az okostelefonok és alkalmazásaik néhány év alatt behálózták magán- és üzleti életünket egyaránt. A bármikor és bárhonnan való elérés lehetősége, az adatokhoz való folyamatos hozzáférés és az azonnali reakció képessége emeli a szolgáltatások színvonalát, a munkafolyamatok hatékonyságát, a vevők elégedettségét. A fenntarthatóság irányába is komoly lépés: csökkenti az irodákban keletkező szemetet, hozzájárul a hatékony logisztikai folyamatokhoz, és csökkenti az áruk és személyek mozgásából eredő károsanyag-kibocsátást.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo