Gazdálkodj vlogosan!

A „Gazdálkodj vlogosan!” program keretében a gyerekek egy vlogger vállalkozás kulisszái mögé tekinthetnek be, kipróbálhatják lépésről-lépésre, mi kell ahhoz, hogy egy véleményformáló márkája sikeres legyen, és közben játékos formában ismerkedhetnek meg alapvető pénzügyi és vállalkozáshoz kapcsolódó fogalmakkal.

A Bridge Bizniscool a Bridge Budapest és a Logiscool közös kezdeményezése, amely a vállalkozói és üzleti szemléletmód elsajátítását, a vállalkozások működésének játékos módon történő megismertetését tűzte ki céljául. Táboraikkal, kurzusaikkal arra ösztönzik a gyerekeket, hogy lépjenek ki a hagyományos keretek közül, legyenek kreatívak, miközben megtanítják nekik, hogyan lesz egy ötletből konkrét termék, és hogyan lehet csapatban együtt dolgozni egy közös célért.

A gyerekek eddig két típusú tematikán, a csokoládé-, valamint a játékkészítő vállalkozás példáján keresztül ismerkedhettek meg a vállalkozások megtervezésével és működésével, ill. egy termékötlet piacra juttatásával. Idén nyártól már az új „Gazdálkodj vlogosan!” tananyagot is választhatják, amiben a korábbiaknál nagyobb hangsúlyt kapott a pénzügyi ismeretek átadása.

Az új kurzus során a gyerekek 4 fiktív - beauty, travel, gamer, extrém sportoló –

Ki hordja a nadrágot a pénzügyekben?
Egy nemzetközi kutatás eredményei szerint a család mindennapos pénzügyi döntéshozatalában a nőknek jut kiemelt szerep. Azonban ha lakás, autó vagy szórakoztató elektronikai eszköz vásárlására kerül sor, akkor a férfiak mondják ki a végső szót. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint akár az apa, akár az anya dönt, a gyereket mindig érdemes bevonni.
vlogger közül választhatnak, akiknek tanácsadóként segíthetnek a vállalkozása stratégiai, kreatív és pénzügyi döntéseinek meghozatalában, többek között megtakarításokhoz, hitelfelvételhez, szponzorációs együttműködésekhez kapcsolódó kérdésekben. Játékos formában ismerkednek meg - gyakorlatban is - a bankszámla, a hitel, a deviza vagy a megtakarítás fogalmával és olyan pénzügyi folyamatokkal, amelyeknek köszönhetően pénzügyeiket felnőttként is tudatosan kezelhetik majd.

A gyerekek ezek mellett a digitális marketinghez, vizuális kommunikációhoz, tartalomstratégia-alkotáshoz kapcsolódó szakmai ismereteket is elsajátítanak. Így mind a pénzügyi, mind pedig a kreatív tervezési folyamat is része a tananyagnak, miközben a projekt alapú feladatmegközelítést is közelebb hozzák a gyerekekhez, óriási hangsúlyt helyezve a csapatmunkára és az együtt gondolkodásra.

A munkában részt vevő önkéntes kollégáink között volt HR, nagyvállalati, projektmenedzsment és kockázatkezelési területen dolgozó kolléga is Többen pedig gyerekes szülők is vagyunk. Mindannyiunk számára nagyon izgalmas volt a saját munkánkról, a banki fogalmakról más perspektívából, gyerekfejjel gondolkodni” – mondta el Köles Gyöngyvér, az UniCredit Bank Private Banking üzletágának igazgatója.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo