Franchise a magánegészségügyben – érdemes kihasználni a lehetőséget

A franchise modell a gazdaság több területén is bevált rendszerként működik, mégis a magánegészségügyben ritkán találkozhatunk vele. Talán a gyógyszertárak jelentik a kivételt, de a többi egészségügyi szolgáltató esetében nem jellemző, hogy ezt az üzleti struktúrát alkalmazzák.

Miért lehet érdemes franchise-t építeni az egészségügyben?

Mozgásklinika franchise indítása egy sikeresen működő vállalkozás alapja lehet. Lényege, hogy egy kipróbált és jól működő modellt ad tovább, a partner feldata, hogy megteremtse az alapokat a páciensek számára. Az érdeklődőknek nincs is más dolguk, mint a mozgasklinika.hu weboldalon kitölteni a kért adatokat és elkezdődhet a tervezés. De vajon mi az, ami miatt gyümölcsöző lehet ez a megoldás? Lássuk most részletesen!

A magánegészségügy abban emelkedik ki, hogy a szakmai hozzáértést és a minőséget is garantálja. Egy franchise koncepcióban a bevált módszerek szabványosítva, egyértelmű protokollok mentén valósulnak meg, úgy, hogy a szakemberek munkája meghatározott keretek között zajlik. 

Egyedi szemléletmód a piacon

A franchise modellben kirajzolódik, hogy a szolgáltatást nyújtó egységek önálló rendelők, mindeközben egy közös rendszer részei. Ebben a felépítésben az innovációk gyorsabban célba érnek, az új módszerek bevezetése egyszerűbb, és a betegek is egy átláthatóbb, kiszámíthatóbb ellátást kapnak a pénzükért cserébe. 

Vállakozásindításkor óriási lépéselőnyt jelent, hogy már bizonyított folyamatokat kaphatnak meg a partnerek. Nem kell az alapoktól felépíteni a működést, a struktúra és a szakmai háttér már adott.

Piaci igények és növekedési lehetőségek

A mozgásszervi problémák egyre több embert érintenek világszerte, és a trendek azt mutatják, hogy ez a tendencia a jövőben is folytatódik. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) jelentései és a különféle szakmai felmérések mind megerősítik, hogy az emberek nagy része nem kap megfelelő kezelést ezen a területen.

Az állami egészségügyi rendszer korlátozott kapacitása miatt a magánszolgáltatások iránt egyre növekszik a kereslet. Azonban a nagyobb magánellátók jellemzően komplex kórházi szolgáltatásokra fókuszálnak, míg a kisebb rendelők nem mindig tudják megadni a megfelelő szakmai színvonalat.

Az egyre növekvő piaci igények kiszolgálása egyértelmű szakmai és üzleti lehetőségeket ad. A franchise rendszer azért is jó döntés, mert jól működő és bevált módszerek adják az alapot. Gyakorlatilag ezt a szabványosított szisztémát “másolja” minden partner, így a páciensek mindenhol ugyanazt a magas színvonalú ellátást kapják. 

Jól működő mivolta miatt, a jövőben valószínűleg egyre több területen jelenik meg a franchise szemlélet, mert a piaci igények és a szakmai elvárások egyre inkább ebbe az irányba mutatnak. A kérdés már csak az, hogy kik lesznek azok, akik ezt a lehetőséget elsőként ismerik fel és használják ki.
 

Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo