Franchise a magánegészségügyben – érdemes kihasználni a lehetőséget

A franchise modell a gazdaság több területén is bevált rendszerként működik, mégis a magánegészségügyben ritkán találkozhatunk vele. Talán a gyógyszertárak jelentik a kivételt, de a többi egészségügyi szolgáltató esetében nem jellemző, hogy ezt az üzleti struktúrát alkalmazzák.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Miért lehet érdemes franchise-t építeni az egészségügyben?

Mozgásklinika franchise indítása egy sikeresen működő vállalkozás alapja lehet. Lényege, hogy egy kipróbált és jól működő modellt ad tovább, a partner feldata, hogy megteremtse az alapokat a páciensek számára. Az érdeklődőknek nincs is más dolguk, mint a mozgasklinika.hu weboldalon kitölteni a kért adatokat és elkezdődhet a tervezés. De vajon mi az, ami miatt gyümölcsöző lehet ez a megoldás? Lássuk most részletesen!

A magánegészségügy abban emelkedik ki, hogy a szakmai hozzáértést és a minőséget is garantálja. Egy franchise koncepcióban a bevált módszerek szabványosítva, egyértelmű protokollok mentén valósulnak meg, úgy, hogy a szakemberek munkája meghatározott keretek között zajlik. 

Egyedi szemléletmód a piacon

A franchise modellben kirajzolódik, hogy a szolgáltatást nyújtó egységek önálló rendelők, mindeközben egy közös rendszer részei. Ebben a felépítésben az innovációk gyorsabban célba érnek, az új módszerek bevezetése egyszerűbb, és a betegek is egy átláthatóbb, kiszámíthatóbb ellátást kapnak a pénzükért cserébe. 

Vállakozásindításkor óriási lépéselőnyt jelent, hogy már bizonyított folyamatokat kaphatnak meg a partnerek. Nem kell az alapoktól felépíteni a működést, a struktúra és a szakmai háttér már adott.

Piaci igények és növekedési lehetőségek

A mozgásszervi problémák egyre több embert érintenek világszerte, és a trendek azt mutatják, hogy ez a tendencia a jövőben is folytatódik. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) jelentései és a különféle szakmai felmérések mind megerősítik, hogy az emberek nagy része nem kap megfelelő kezelést ezen a területen.

Az állami egészségügyi rendszer korlátozott kapacitása miatt a magánszolgáltatások iránt egyre növekszik a kereslet. Azonban a nagyobb magánellátók jellemzően komplex kórházi szolgáltatásokra fókuszálnak, míg a kisebb rendelők nem mindig tudják megadni a megfelelő szakmai színvonalat.

Az egyre növekvő piaci igények kiszolgálása egyértelmű szakmai és üzleti lehetőségeket ad. A franchise rendszer azért is jó döntés, mert jól működő és bevált módszerek adják az alapot. Gyakorlatilag ezt a szabványosított szisztémát “másolja” minden partner, így a páciensek mindenhol ugyanazt a magas színvonalú ellátást kapják. 

Jól működő mivolta miatt, a jövőben valószínűleg egyre több területen jelenik meg a franchise szemlélet, mert a piaci igények és a szakmai elvárások egyre inkább ebbe az irányba mutatnak. A kérdés már csak az, hogy kik lesznek azok, akik ezt a lehetőséget elsőként ismerik fel és használják ki.
 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo