Azon túl, hogy minőségi alternatívát kínálnak az utcai étkezésre és évente többször saját rendezvények keretében vonulnak fel a food truck-ok, a catering területén is egyre nagyobb a sikerük. Nagy előnye a szolgáltatásnak, hogy a megszokott cateringhez képest a gasztronómia jóval szélesebb szeletét öleli fel, az ország bármely szegletébe könnyedén eljut és sokkal inkább személyreszabott. A food truck cateringben rejlő lehetőséget már olyan nagy cégek is felismerték, mint a Telenor, az Opel, a Ford vagy éppen a Raiffeisen Bank, és már 50 fő körül, akár esküvőre vagy születésnapra is megéri igénybe venni a szolgáltatást.
A növekvő piaci lehetőségek miatt a food truckok sorra szaporodnak, az új vállalkozások mellett több sikeres truck működtet egynél több egységet is. Nem csoda, hogy ennyien belevágnak a guruló gasztronómiával járó életmódba, hiszen 5 millió Ft kezdőtőkéből már el lehet indítani egy kisebb vállalkozást, a befektetett pénz pedig egy-másfél év alatt megtérülhet. Egy-egy rendezvény alkalmával általában a bevétel negyedét kell a rezsiköltségre költeni, az ételek bekerülési költsége, valamint az útiköltség pedig a kínált termékek árának körülbelül 35%-át teszi ki. Egy minőségi szolgáltatást nyújtó truck egy átlagos rendezvénynapon önmagában 100 és 800 közötti tételt ad el a kínálattól függően.
Március és szeptember között a food truckok a 110 rendezvénynap alatt 166 ezer tételt értékesítettek együtt összesen. A food truck catering szolgáltatás további elterjedése ezt a számot is növelheti majd a jövőben.