Fontosabb lett a határidő és a megbízhatóság, mint az ár

Kétszer is meggondolják az építőiparban az ügyfelek, hogy kivel és mit építtetnek. Az árak emelkedése és a szűkös kivitelezői, illetve áruellátási környezet miatt a körültekintés és a több körös versenyeztetés indokolt – állapítja meg a Swedsteel megbízásából készült építőipari kutatás. Az elszabaduló árkörnyezetben egyre fontosabb a szoros szakmai viszony – felértékelődik a bizalom, a megfelelő referenciák megléte, a határidők betartása, de természetesen az ár és a garancia is fontos szempont marad. A felmérés egy speciális szegmensről, az acél könnyűszerkezetes piacról szól, de az építőipar egészére vonatkozó beszédes és tanulságos megállapításokkal szolgál.

Meredeken emelkedő, napról napra változó árak, hosszú várakozás, kiszolgáltatott megrendelők – mostanában gyakran halljuk ezeket a panaszokat az építkezések esetében. A turbulencia az építőiparban és az ingatlanpiacon is érezhető. Az építőipar jelenleg sok nehézséggel küzd, a kép azonban korántsem fekete-fehér. Az árnyalatok felderítésére végeztetett kutatást a Swedsteel-Metecno Kft. az ügyfelei – generálkivitelezők, ipari létesítmények építő-kivitelezői, szerkezetgyártók – körében.

A Swedsteel-Metecno Kft. acélipari termékek, csarnokrendszerek gyártója és forgalmazója, az elmúlt évek logisztikai, gyártói, kereskedelmi fejlesztéseinek boomjából kivette a részét. A modern gyártástechnológiával dolgozó cég szakemberei több mint 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, a vállalatnak jelentős szerepe van a könnyűszerkezetes csarnoktechnológia hazai képviseletében. A vállalat fő profiljához tartoznak a komplett csarnokok, hidegen hengerelt váztartók, tető- és falburkolatok. A Swedsteel társcége a szendvicspaneleket gyártó Metecno csoport. A Swedsteel-Metecno Kft. tavalyi árbevétele elérte a 2,9 milliárd forintot.

A Swedsteel úgy látja, hogy az ipari létesítményeknél rendkívüli felelősségük van a kivitelezőknek és a beszerzői döntéshozóknak, a cég pedig nagy hangsúlyt fektet arra, hogy partnereit minél jobban kiszolgálja. Ehhez igyekszik még jobban megismerni a partneri igényeket, ezek alakulását a változó gazdasági környezetünkben. A nyár közepén végzett felmérésben a Micra Market Research az acél könnyűszerkezetes építőipari piacon jelen lévő kivitelező cégek döntéshozóit, vezetőit, beszerzési döntési felelőseit kérdezte az iparági várakozásokról, tenderekről, árakról, döntési szempontokról, és nem utolsósorban a médiahasználatról. A felmérés komplex képet ad arról, melyek a legfontosabb döntési kritériumok a jelenlegi hektikus gazdasági, iparági környezetben.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo