Fókuszban a céges dzsekik, kabátok

Amikor a sikeres munkához hozzájáruló tényezők sorát vizsgáljuk, akkor a minőségi munkaruhát gyakran figyelmen kívül hagyjuk. De az, hogy mit visel valaki a munkahelyén, több mint egyszerű választás: kézzelfogható hatással van a munkateljesítményre is. 

Mindent egy helyen 

A Revoo minőségi munkaruhagyártó és forgalmazó egyebek mellett különböző kabátokat, dzsekiket és felsőket is kínál úgy női, mint férfi fazonokban és méretekben. A színválasztékban és a típusok sokfeléségében így mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő darabot, akár a munkához, akár a hétköznapokra keres ruhát. 

A munkahelyi öltözködésnél ugyan a biztonság az első, de a kényelmet sem szabad elhanyagolni, ha valaki ugyanis nem érzi jól magát a ruhájában, akkor kevésbé lesz produktív. A kényelmes és esztétikus darabok viselése nemcsak a dolgozói morálra lehet hatással, hanem arra is, hogy a fogyasztók mennyire elkötelezettek egy márka iránt. 

Kényelem és teljesítmény

Ha valaki komfortosan érzi magát, jobban is tud koncentrálni, dolgozni és magasabb eredményeket ér el. Mindez olyan apróságokon múlik, mint egy jó tartást nyújtó bakancs vagy egy légáteresztő pamut egyenruha, ha valaki meleg környezetben dolgozik. De ide sorolhatók azok a kabátok, felsők és dzsekik is, melyeket szintén viselhetünk munkavégzés közben is. Egy jó softshell dzseki nagyszerű választás, ha ki vagyunk téve az időjárás viszontagságainak.

Az a régi mondás, miszerint az első benyomásra sosem kapunk második esélyt, különösen igaz szakmai környezetben. A minőségi munkaruházat sokat elárul rólunk, azelőtt, hogy egyetlen szót szólhatnánk. A kutatások azt mutatják, hogy a megjelenés áll a második helyen a kommunikációs készségek után, amikor a professzionalizmushoz leggyakrabban társított tulajdonságokról van szó. 

Bizalom és márkaképviselet

Tehát az öltözködés, például az, ha a kollégák egyforma dzsekiben dolgoznak, nemcsak azt határozza meg, hogy mi magunk egy csapatnak látjuk-e dolgozókat, hanem azt is, hogy mások milyennek ítélnek meg bennünket. 

Ha az alkalmazottak ugyanolyan munkaruházatban járnak, az növeli a szakértői presztízsünket, és hozzájárulhat a bizalom érzésének kialakulásához az ügyfelekben. Az, hogy mennyire látszunk profinak, eldönheti azt a kérdést, hogy kívánnak-e velünk üzletet kötni. 

Alapvető fontosságú, hogy ne csak önmagunkat, hanem a vállalatot is képviseljük a munkahelyen. A jó minőségű ruházat gyakran a vállalat logóját vagy színeit viseli, így egyfajta reklámként is szolgál. Az alkalmazottak ezzel az öltözettel nemcsak a vállalat nyilvános megítésélén javítanak, hanem a fogyasztókkal való kapcsolattartásra és a vállalatok közötti kapcsolatokra is pozitív hatással lehetnek. 

Mindennek pedig határozottan megérezhetjük a gazdasági előnyeit is, tehát ha az egész kérdést pénzügyi szempontból nézzük, akkor láthatjuk, hogy a dolgozók minőségi ruhadarabjaiba való befektetés ugyan pénzbe kerül, de a hozadéka sokkal több, mint a befektetés nagysága. 

Véleményvezér

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo