Fogjuk fel, hogy ez nagyon komoly vírus! - mondta Jakab Ferenc virológus a Piac & Profitnak

Újságárusoknál és a digitális polcon a Piac és Profit magazin legújabb száma! A lapnak exkluzív interjút adott többek között dr. Jakab Ferenc, a Koronavírus-kutatási Akciócsoport vezetője, és a Dr24 tulajdonosai, Kóka János és Lancz Róbert. A magazin utánajárt annak is, mennyiben járult hozzá a politika a Hungarikum és vezetője, Keszthelyi Erik sikereihez.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Piac és Profit magazin mindig kutatja a legfrissebb üzleti trendeket, a gazdaság aktuális állapotát, a cégsikerek hátterében meghúzódó titkokat. A szeptemberi számban is bőven akad olvasnivaló. A címlapon dr. Jakab Ferenc virológus. A vele készült exkluzív interjúban arról beszél, ismét megjelentek a vírusgócpontok, amelyek nagyon fontos jelzések. Ezeket minél gyorsabban lokalizálni kell, ezzel egyidejűleg pedig kutatni a kontaktusokat annak érdekében, hogy ne érjenek össze a gócpontok. A kutató aktuális információval szolgál a vakcinakutatásokról is, amely most izgalomban tartja az egész világot.

A nyáron hatalmasat lépett az ország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója: a Dr24 10 millió eurós tőkebevonásának hátterét is bemutatja a magazin.  A helyzet különös pikantériája, hogy amint megkötötték a megállapodást és a pénz beérkezett a klinika számlájára, egy hétre rá be kellett zárni a rendelőket a koronavírus-járvány miatt. Kóka János azt mondja, még az üzletkötés előtt átírták az üzleti terveiket, többféle szcenáriót készítettek, mert „tudtuk, hogy több száz millió forint forog kockán a koronavírus miatt”. Lancz Róbert, a DR24 másik tulajdonosa azt is elárulta a lap kérdésére, mivel tudták pótolni a karantén miatti kieső árbevételüket.

A napi hírfolyamokban időről időre felbukkannak a Hungarikum Alkusz cégcsoport növekedéséhez kapcsolódó hírek, a Piac és Profit újságírója viszont ennél jóval messzebb megy. Csabai Károly arra kereste a magyarázatot, mi áll a cégcsoport zászlóshajója, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. robbanásszerű növekedése mögött, hogy lehet, hogy miközben a hazai piacon fogynak az alkusz cégek, van egy, amelyik minden közbeszerzésen, minden nagyobb állami megrendelésen tarol és közel megduplázza éves nettó árbevételét.

A magazin hagyományos célközönsége, a növekedésorientált kis- és középvállalatok is sok hasznos tudnivalóval találkozhatnak a lapban. Napjaink slágertémája, a home office még mindig tartogat új tudnivalókat, különösen most, amikor azt várjuk, hogyan fogják a Munka Törvénykönyvét hozzáigazítani a cégvezetők és munkavállalók megváltozott igényeihez.

Keresse a lapárusoknál vagy kattintson ide az érintkezésmentes digitális kiadványért.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo