Fogjuk fel, hogy ez nagyon komoly vírus! - mondta Jakab Ferenc virológus a Piac & Profitnak

Újságárusoknál és a digitális polcon a Piac és Profit magazin legújabb száma! A lapnak exkluzív interjút adott többek között dr. Jakab Ferenc, a Koronavírus-kutatási Akciócsoport vezetője, és a Dr24 tulajdonosai, Kóka János és Lancz Róbert. A magazin utánajárt annak is, mennyiben járult hozzá a politika a Hungarikum és vezetője, Keszthelyi Erik sikereihez.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Piac és Profit magazin mindig kutatja a legfrissebb üzleti trendeket, a gazdaság aktuális állapotát, a cégsikerek hátterében meghúzódó titkokat. A szeptemberi számban is bőven akad olvasnivaló. A címlapon dr. Jakab Ferenc virológus. A vele készült exkluzív interjúban arról beszél, ismét megjelentek a vírusgócpontok, amelyek nagyon fontos jelzések. Ezeket minél gyorsabban lokalizálni kell, ezzel egyidejűleg pedig kutatni a kontaktusokat annak érdekében, hogy ne érjenek össze a gócpontok. A kutató aktuális információval szolgál a vakcinakutatásokról is, amely most izgalomban tartja az egész világot.

A nyáron hatalmasat lépett az ország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója: a Dr24 10 millió eurós tőkebevonásának hátterét is bemutatja a magazin.  A helyzet különös pikantériája, hogy amint megkötötték a megállapodást és a pénz beérkezett a klinika számlájára, egy hétre rá be kellett zárni a rendelőket a koronavírus-járvány miatt. Kóka János azt mondja, még az üzletkötés előtt átírták az üzleti terveiket, többféle szcenáriót készítettek, mert „tudtuk, hogy több száz millió forint forog kockán a koronavírus miatt”. Lancz Róbert, a DR24 másik tulajdonosa azt is elárulta a lap kérdésére, mivel tudták pótolni a karantén miatti kieső árbevételüket.

A napi hírfolyamokban időről időre felbukkannak a Hungarikum Alkusz cégcsoport növekedéséhez kapcsolódó hírek, a Piac és Profit újságírója viszont ennél jóval messzebb megy. Csabai Károly arra kereste a magyarázatot, mi áll a cégcsoport zászlóshajója, a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. robbanásszerű növekedése mögött, hogy lehet, hogy miközben a hazai piacon fogynak az alkusz cégek, van egy, amelyik minden közbeszerzésen, minden nagyobb állami megrendelésen tarol és közel megduplázza éves nettó árbevételét.

A magazin hagyományos célközönsége, a növekedésorientált kis- és középvállalatok is sok hasznos tudnivalóval találkozhatnak a lapban. Napjaink slágertémája, a home office még mindig tartogat új tudnivalókat, különösen most, amikor azt várjuk, hogyan fogják a Munka Törvénykönyvét hozzáigazítani a cégvezetők és munkavállalók megváltozott igényeihez.

Keresse a lapárusoknál vagy kattintson ide az érintkezésmentes digitális kiadványért.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo