Férjmegőrzővel pörgetik fel a bevásárlást

A megnövekedett karácsonyi forgalom egyik fő problémája, hogyan vegyék rá a háziasszonyok a férjeiket, hogy elkísérjék őket a bevásárolni. Egy shanghaji pláza óriási ötlettel állt elő ennek megoldására.

Kép: chinanews

Férjmegőrzőt nyitott egy shanghaji pláza – tudósított a chinanews.com. A bevásárlóközpontba érkező hölgyek „leadhatják” férjüket a megőrzőben, akik kényelmes székekben, magazinokat lapozgatva várhatják ki, amíg feleségük elintézi a bevásárlást. Ez  megoldás, amellett, hogy mentesíti a férfiakat a vásárlás nyűge alól, marketingfogásként sem utolsó, mivel anélkül kerülhet be az ezt bevezető kereskedelmi egység minden híradásba, hogy egyetlen fillért is fordítana reklámra. (Itt olvashat arról, hogy milyen trükkökkel szerezhet ismertséget és jó vevőkört egy kisbolt, akár a multikkal szemben is.)

Habár azzal a tévhittel mindenki tisztában van, hogy a férfiak szükséges rosszként élik meg a bevásárlást, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt. A GKI Digital korábbi kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben közel 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával.

8 filléres marketingfogás kezdő vállalkozásoknak
Egy induló vállalkozásnak nincs pénze többszázezreket áldozni marketingre, bannerekre, óriásplakátokra. Marketingre viszont igenis szüksége van, hogy minél többen megismerjék. Nyolc hasznos, ám ingyenes marketingfogás Wolf Gábortól.
 

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo