Férjmegőrzővel pörgetik fel a bevásárlást

A megnövekedett karácsonyi forgalom egyik fő problémája, hogyan vegyék rá a háziasszonyok a férjeiket, hogy elkísérjék őket a bevásárolni. Egy shanghaji pláza óriási ötlettel állt elő ennek megoldására.

Kép: chinanews

Férjmegőrzőt nyitott egy shanghaji pláza – tudósított a chinanews.com. A bevásárlóközpontba érkező hölgyek „leadhatják” férjüket a megőrzőben, akik kényelmes székekben, magazinokat lapozgatva várhatják ki, amíg feleségük elintézi a bevásárlást. Ez  megoldás, amellett, hogy mentesíti a férfiakat a vásárlás nyűge alól, marketingfogásként sem utolsó, mivel anélkül kerülhet be az ezt bevezető kereskedelmi egység minden híradásba, hogy egyetlen fillért is fordítana reklámra. (Itt olvashat arról, hogy milyen trükkökkel szerezhet ismertséget és jó vevőkört egy kisbolt, akár a multikkal szemben is.)

Habár azzal a tévhittel mindenki tisztában van, hogy a férfiak szükséges rosszként élik meg a bevásárlást, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt. A GKI Digital korábbi kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben közel 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával.

8 filléres marketingfogás kezdő vállalkozásoknak
Egy induló vállalkozásnak nincs pénze többszázezreket áldozni marketingre, bannerekre, óriásplakátokra. Marketingre viszont igenis szüksége van, hogy minél többen megismerjék. Nyolc hasznos, ám ingyenes marketingfogás Wolf Gábortól.
 

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo