Férjmegőrzővel pörgetik fel a bevásárlást

A megnövekedett karácsonyi forgalom egyik fő problémája, hogyan vegyék rá a háziasszonyok a férjeiket, hogy elkísérjék őket a bevásárolni. Egy shanghaji pláza óriási ötlettel állt elő ennek megoldására.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép: chinanews

Férjmegőrzőt nyitott egy shanghaji pláza – tudósított a chinanews.com. A bevásárlóközpontba érkező hölgyek „leadhatják” férjüket a megőrzőben, akik kényelmes székekben, magazinokat lapozgatva várhatják ki, amíg feleségük elintézi a bevásárlást. Ez  megoldás, amellett, hogy mentesíti a férfiakat a vásárlás nyűge alól, marketingfogásként sem utolsó, mivel anélkül kerülhet be az ezt bevezető kereskedelmi egység minden híradásba, hogy egyetlen fillért is fordítana reklámra. (Itt olvashat arról, hogy milyen trükkökkel szerezhet ismertséget és jó vevőkört egy kisbolt, akár a multikkal szemben is.)

Habár azzal a tévhittel mindenki tisztában van, hogy a férfiak szükséges rosszként élik meg a bevásárlást, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt. A GKI Digital korábbi kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben közel 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával.

8 filléres marketingfogás kezdő vállalkozásoknak
Egy induló vállalkozásnak nincs pénze többszázezreket áldozni marketingre, bannerekre, óriásplakátokra. Marketingre viszont igenis szüksége van, hogy minél többen megismerjék. Nyolc hasznos, ám ingyenes marketingfogás Wolf Gábortól.
 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo