Férjmegőrzőt nyitott egy shanghaji pláza – tudósított a chinanews.com. A bevásárlóközpontba érkező hölgyek „leadhatják” férjüket a megőrzőben, akik kényelmes székekben, magazinokat lapozgatva várhatják ki, amíg feleségük elintézi a bevásárlást. Ez megoldás, amellett, hogy mentesíti a férfiakat a vásárlás nyűge alól, marketingfogásként sem utolsó, mivel anélkül kerülhet be az ezt bevezető kereskedelmi egység minden híradásba, hogy egyetlen fillért is fordítana reklámra. (Itt olvashat arról, hogy milyen trükkökkel szerezhet ismertséget és jó vevőkört egy kisbolt, akár a multikkal szemben is.)
Habár azzal a tévhittel mindenki tisztában van, hogy a férfiak szükséges rosszként élik meg a bevásárlást, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt. A GKI Digital korábbi kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben közel 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával.