Fényes jövő az értékesítők és marketingesek előtt

A vállalatok 85 százaléka tervezi munkatársai létszámának növelését vagy fenntartását 2013-ban. 90 ország több mint 26 000 vállalata körében végzett felmérés azt mutatja, hogy növekvő kereslet mutatkozik az értékesítési és marketingszakemberek iránt.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Több marketingesre lesz szükség – Kép: SXC

„A számok nem csak azt jelzik, hogy a vállalatok új munkatársak felvételére készülnek, hanem az eladáshoz kapcsolódó területek erősítése egyúttal azt is jelenti, hogy a cégek elérkezettnek látják az időt új piacok felfedezésére és meghódítására.

Az eredmények azt sugallják, hogy a képzett értékesítési és marketingszakemberekre nagy lesz a kereslet az elkövetkező hónapokban. A vállalatoknak végig kell gondolniuk, hogyan keressék és tartsák meg a legjobb munkatársakat, ha versenyképesek akarnak maradni” – mondta Katerina Manou, a Regus regionális vezetője.

„Minden trend azt mutatja, hogy a rugalmas munkavégzés lehetősége már nem csupán egy a lehetséges előnyök közül, hanem egyre inkább nélkülözhetetlen munkafeltétel, és egyben a munkatársak megtartásának kulcsa is.

A munkaerőpiac egyre fiatalabb szakemberekből áll, akiknek jelentősen más a munkához való hozzáállása: a rugalmasságot és életminőséget a hagyományos szempontok elé helyezik. A rugalmas munkavégzés azonban további előnyöket is kínál, segítségével a vállalatok csökkenthetik az irodahelyiségek költségeit, és növelhetik az alkalmazottak produktivitását” – fűzte hozzá Katerina Manou.

A felmérés legfontosabb megállapításai:
A Regus Business Confidence Index globálisan 114 ponton áll, ami 3 ponttal több a 2012. októberi eredményhez képest.
Magyarországon az index jelenleg 84 ponton áll, vagyis hat hónap alatt 10 pontot javult.
A nemzetközi vállalatok 39 százaléka számolt be bevétele növekedéséről, 49 százalékuk pedig profitnövekedésről az elmúlt tizenkét hónap alatt.
A vállalatok negyede tervezi, hogy több mint 5 százalékkal növeli alkalmazottai létszámát.
A válaszadók 57 százaléka véli úgy, hogy a cégek több értékesítési és marketinges munkaerőt fognak alkalmazni, 40 százalékuk pedig az operatív alkalmazottak létszámának növekedését várja.
 

Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.
A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte

A Fidesz az elmúlt öt év költekezését részben forintleértékelésből fedezte 

Első helyen az ipari termelői árak drágulásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo