Feltámadás előtt a Huawei okostelefonok

Több termékszegmensben is jelentősen növelte az értékesítését a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletága 2021-ben Magyarországon. Mintegy kétszer annyi viselhető okoseszközt adott el a vállalat tavaly hazánkban, mint 2020-ban, továbbá 48 százalékkal nőtt a vezeték nélküli fülhallgatók és 40 százalékkal a notebook kategória értékesítése.

A vállalat szerint az idei évben az okostelefonok eladása is új lendületet kap majd köszönhetően többek között a most bemutatott két új zászlóshajó modellnek, a HUAWEI P50 Pro és az összehajtható HUAWEI P50 Pocket okostelefonoknak.

Vége a cég lejtmenetének? Fotó: Huawei

Jelentős növekedés, új termékek a láthatáron

A viselhető okoseszközök piacán már egy évvel korábban is kiemelkedően teljesített a vállalat, 2021-ben pedig újabb eszközöket – WATCH FIT, WATCH 3, WATCH GT 3 – mutatott be a magyar piacon. Ennek is köszönhető, hogy az egy évvel korábbihoz képest mintegy 90 százalékkal nőtt a Huawei által értékesített viselhető okoseszközök száma Magyarországon. Az üzletág legtöbb termékszegmense szintén kiválóan teljesített: a notebook kategória értékesítése 40 százalékkal, a vezeték nélküli fülhallgatóké pedig 48 százalékkal nőtt. Az okostelefonok eladásai pedig a tavalyi év végén újra lendületet kaptak a nova9 készülék októberi bemutatását követően.

A Huawei tavaly számottevően, az egy évvel korábbihoz képest majd a duplájára növelte értékesítését az online csatornákon és ehhez hozzájárult a vállalat közelmúltban megnyílt webshopja is.

Az idei évben várhatóan az okostelefon szegmens további lendületet kap, 2022 január végétől két új zászlóshajó termék, a HUAWEI P50 Pro és a HUAWEI P50 Pocket okostelefonok is kaphatók lesznek Magyarországon. Emellett a tavalyi évhez képest idén a magyar vásárlók számára elérhető Huawei okostelefon modellek száma is jelentősen nő.

„Eredményes évet tapasztaltunk 2021-ben, szinte minden termékkategóriában kiugró értékesítési eredményeket értünk el – mondta el Thomas Liuchao, a Huawei Technologies Hungary Fogyasztói Üzletágának ügyvezető igazgatója. – Komoly siker emellett, hogy a Huawei márka ismertsége és elismertsége továbbra is kiemelkedően magas, 98%-os a magyarok körében. Várakozással vegyes izgalommal tekintünk a jövőbe, hiszen idén is számos újdonsággal készülünk, és bízom benne, hogy a magyar vásárlók jól fogadják ezeket a termékeket.”

A vállalat idei célkitűzése, hogy minden meglévő termékkategóriában növelje a márkaismertségét és a piaci részesedését. Egyrészt jelentős mértékben bővíti termékkínálatát 2022-ben, emellett folytatja Smart Scenario elnevezésű stratégiáját, amelynek középpontjában a PC-k, tabletek, okostelefonok, okosórák közötti minél egyszerűbb és gördülékenyebb, teljes ökoszisztémát alkotó együttműködése áll.

Az eseményen a Huawei az európai országokkal párhuzamosan Magyarországon is bemutatta két új csúcskategóriás okostelefon modelljét. A fotózás szerelmeseinek készült HUAWEI P50 Pro-ba teljesen új kamerarendszert épített a gyártó. A Dual-Matrix duplagyűrűs kamerarendszer egy RGB kamerát, egy monokróm kamerát és egy több spektrumú érzékelőt is tartalmaz, ezáltal lehetővé teszi, hogy a felhasználók rendkívüli tisztaságú és élethű képeket készítsenek nagy dinamikatartománnyal. A gyártó egy akár 100-szoros zoomolásra képes telefotó kamerával, egy ultraszéles látószögű kamerával és képstabilizátorral is felszerelte a készüléket, így a felhasználó könnyedén készíthet stabil, nagy felbontású fényképeket kis tárgyakról vagy távoli tárgyakról, miközben a készüléket a kezében tartja.

A vállalat másik újdonsága, a kompakt, összecsukható HUAWEI P50 Pocket. A középen elhelyezett csuklópántnak köszönhetően az okostelefon szimmetrikusan összecsukható, amelyet a Huawei exkluzív többdimenziós zsanérszerkezete tesz lehetővé. A felhasználók két független képernyőt használhatnak, egy főképernyőt belül és egy fedőlapi kijelzőt kívül. A P50 Pocket szintén rendelkezik a P50 Pro képalkotó technológiai alapjaira tervezett új, ultraspektrum kamerarendszerrel.

Véleményvezér

Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon

Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon  

Két ábra mutatja, hogy az európai országokban hogyan változott a zöldségek és gyümölcsök ára 2014 és 2023 között.
Szenzáció a magyar költségvetésben

Szenzáció a magyar költségvetésben 

Meglepő számok a nyugdíj költségvetési sorain.
Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba

Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba 

A kormánytagok luxusutazásai lassan mindennaposak.
Immár Bulgária is lehagyott minket az egy főre jutó fogyasztásban

Immár Bulgária is lehagyott minket az egy főre jutó fogyasztásban 

Az életszínvonal egyik legfontosabb mutatójában mindenki alá értünk Európában.
Hadházy Ákos kiderítette az óbudai alpolgármester letartóztatásának hátterét

Hadházy Ákos kiderítette az óbudai alpolgármester letartóztatásának hátterét 

A magyar nyomozó hatóságokról nem fognak expresszt elnevezni.
Sokba kerül az Orbán-kormány eladósodása

Sokba kerül az Orbán-kormány eladósodása 

Ismét kifogtunk egy utolsó helyet az Európai Unióban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo