Ez volt a magyar biztosításközvetítői piac legnagyobb fúziója

Egyesült a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.-vel a Hungarikum Alkusz cégcsoport öt tagvállalata. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az öt tagvállalat a HUNInsurance Kft., a HUNInsurtech Kft., a HUNPartner Kft., a HUNPénzügyi Tervező Kft., valamint a HUNRisk.hu Kft.

Idén január 1-jén zártkörűen működő részvénytársasággá alakult a több mint 500 ezer ügyfelet kiszolgáló, 100 százalékban magyar tulajdonú Hungarikum Biztosítási Alkusz.

A Hungarikum Alkusz cégcsoport tavaly több mint 17,5 milliárd forint árbevétellel zárta az évet, ami 24 százalékot meghaladó növekedés az előző évhez, és mintegy 430 százalékos bővülés a 2018-as évhez képest. Ezzel a Hungarikum Alkusz piaci részesedése kiemelkedő, közel 20 százalékos. Idén az első öt hónapban árbevétele meghaladta a 9,3 milliárd forintot, időarányosan 28 százalékos növekedést elérve 2022 azonos időszakához képest.

A társaság intenzív fejlesztési munka után idén szeptemberben az online biztosításközvetítő piacra is kilép.

A társaság a teljes biztosítási szektor fejlesztése érdekében, párbeszédet kezdeményezve 12 pontot tartalmazó javaslatcsomagot állított össze a Gazdaságfejlesztési Minisztérium, a Magyar Nemzeti Bank és a Magyar Biztosítók Szövetségének részére.

(MTI) 

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo