Bár a KKV-k alkotják a magyar gazdaság gerincét, számos nehézséggel kell szembenézniük ha gördülékeny árubeszerzésről, a digitalizációról vagy a nemzetközi piacokon való jelenlétről van szó. A koronavírus rámutatott, hogy az e-piac jelentősége nem csak lakossági vonalon nő, de utolérte már az ipari szektort is, és aki nem lép időben, az komoly hátrányba kerülhet. Egy nemzetközi e-kereskedelmi startup egyszerű és gyors lehetőséget biztosít a KKV-knak a termékbeszerzéshez, a versenyképes nemzetközi kereskedelemhez és a külföldi partnerkapcsolatok kiépítéséhez.
A merXu Európa legnagyobb online kereskedelmi piactere, amely összekapcsolja a kis- és középvállalkozásokat, valamint a nagyvállalatokat, hogy közvetlen módon, vagy ajánlatkérésen keresztül könnyedén tudjanak üzletet kötni egymással összesen 8 országban.
A platformon jelenleg több mint 7 millió ipari és professzionális termék közül válogathatnak a cégek az alábbi kategóriákban: elektronika és villanyszerelés, építőipar, épületgépészet, HoReCa, ipar és gépgyártás, professzionális szerszámok és gépek, tűz- és munkavédelem, vállalat-, üzlet- és irodaberendezés, vegyipar és fémipar, világítástechnika, ugyanakkor szolgáltatások is megtalálhatók a piactéren.
Ha egy vállalkozás úgy dönt, hogy szeretne vásárolni vagy eladni nemzetközi piacokon és bővítené az ügyfélkörét, akkor díjmentesen regisztrálhat a platformra, ahol szívesen látnak minden gyártót, forgalmazót, kis- közepes- és nagykereskedőt, generálkivitelezőket, alvállalkozókat, telepítő cégeket, kiskereskedelmi üzleteket és szolgáltatókat mind eladói mind vevői oldalról. A vállalkozások többsége egyszerűsített és átlátható módon intézheti beszerzéseit a merXun biztonságos keretek között, szigorúan ellenőrzött partnerektől.
Az árverseny biztosított és számos bónusz programot, valamint pénzvisszatérítési lehetőséget nyújt a platform a vásárlóinak. Ha például egy magyar beszerző kedvezőbb díjat kap az építőipari alapanyagokra Lengyelországból, a szállítási költség egy részét is átvállalja a platform.
A merXu jelenleg az Európai Unió következő országaiban áll az eladók és vevők rendelkezésére: Csehország, Észtország, Lengyelország, Litvánia, Magyarország, Németország, Szlovákia, Románia, illetve hamarosan csatlakozik Lettország is.
A platform segítségével a vállalkozásoknak lehetőségük nyílik az értékesítés növelésére a B2B e-kereskedelmi szegmensben az általuk kiválasztott országokban, meghatározhatják áraikat helyi pénznemben, kommunikációra pedig a platform belső üzenetküldő applikációján keresztül van lehetőségük, amely automatikusan lefordítja a külföldi partnerek üzeneteit.
A merXun továbbá elérhető a publikus ajánlatkérések listája is - egy hely, ahol a vásárlók közzétehetik, ha olyan terméket keresnek, amely nem elérhető az aktuális ajánlatok között. Az eladók rendszeresen ellenőrzik az ajánlatkérések listáját, és ajánlatot tehetnek a vásárló részére olyan termékekre, melyek ugyan nem találhatók meg a merXura feltöltött készletükben, de szerepelnek a kínálatukban.
A kis- és közepes vállalkozásoknál a cégvezetők sokszor elaprózódnak és rengeteg időt veszítenek pl. a beszerzéssel, így a fejlesztésekre, terjeszkedésre nem marad elég kapacitás. A merXu segítséget nyújt a magyar cégek digitális felzárkóztatásában is és utat nyit 8 ország piaca felé. Már csak élni kell a lehetőséggel.
Tudjon meg többet a merXuról itt >>>>
Ingyenes regisztráció (csak cégeknek) itt >>>>
(x)