Érzelmi előnyöket árulnak

A Nexus elnyerte a jó nevű üzleti szereplőknek odaítélt Business Superbrand címet. A minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviselik.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Business Superbrands Szakértői Bizottság döntése értelmében a Nexus márkanév elnyerte a jó nevű üzleti szereplőknek odaítélt Business Superbrand címet. A márkanév tulajdonosa a Nexus Event Rendezvényügynökség. A Superbrands program 1995-ben indult útjára Nagy-Britanniából, s mára a világ 82 országában működik. Magyarországon négy éve ítélik oda a Superbrand címet az élenjáró fogyasztói márkáknak.

A Márkák Éve alkalmából a magyarországi szervezet idén először az üzleti márkák legjobbjait is kitünteti. A "B2B szupermárka" címet azok a saját üzleti területükön jó hírnevet szerző márkák nyerhetik el, amelyekhez érzelmi és konkrét előnyök kapcsolhatók, s amelyek folyamatosan teljesítik üzleti partnereik elvárásait. A Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli. Ezeknek a kritériumoknak felelt meg a Nexus márkanév a bírálók döntése értelmében. A Nexus a cím elnyerésével Magyarország legjobb B2B márkája közé került.

"Filozófiánk az ügyfél hagyományaira és kommunikációs céljaira épülő, egyedi kreatív koncepció. Történetünk arra példa, hogy a következetes és koncepciózus munka az üzleti világban önmagában is márkaképző tényező. Meggyőződésem szerint ezt díjazta az üzleti élet prominens szereplőiből álló Superbrands Szakértői Bizottság - mondta Simon Gábor, a Nexus Event ügyvezető igazgatója. A Business Superbrand cím elnyerése egyrészt megerősíti, hogy jó úton járunk, másrészt további lehetőségeket kínál a márkaépítés terén."

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo