A Business Superbrands Szakértői Bizottság döntése értelmében a Nexus márkanév elnyerte a jó nevű üzleti szereplőknek odaítélt Business Superbrand címet. A márkanév tulajdonosa a Nexus Event Rendezvényügynökség. A Superbrands program 1995-ben indult útjára Nagy-Britanniából, s mára a világ 82 országában működik. Magyarországon négy éve ítélik oda a Superbrand címet az élenjáró fogyasztói márkáknak.
A Márkák Éve alkalmából a magyarországi szervezet idén először az üzleti márkák legjobbjait is kitünteti. A "B2B szupermárka" címet azok a saját üzleti területükön jó hírnevet szerző márkák nyerhetik el, amelyekhez érzelmi és konkrét előnyök kapcsolhatók, s amelyek folyamatosan teljesítik üzleti partnereik elvárásait. A Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli. Ezeknek a kritériumoknak felelt meg a Nexus márkanév a bírálók döntése értelmében. A Nexus a cím elnyerésével Magyarország legjobb B2B márkája közé került.
"Filozófiánk az ügyfél hagyományaira és kommunikációs céljaira épülő, egyedi kreatív koncepció. Történetünk arra példa, hogy a következetes és koncepciózus munka az üzleti világban önmagában is márkaképző tényező. Meggyőződésem szerint ezt díjazta az üzleti élet prominens szereplőiből álló Superbrands Szakértői Bizottság - mondta Simon Gábor, a Nexus Event ügyvezető igazgatója. A Business Superbrand cím elnyerése egyrészt megerősíti, hogy jó úton járunk, másrészt további lehetőségeket kínál a márkaépítés terén."