Emlékeznek még a világhírű magyar konnektorokra? Újra indulunk

A magyar mérnöki és szakmai tudás elismerését jelenti, hogy olyan, tisztán magyar tervezésű, Magyarországon gyártásba kerülő kapcsolócsaládot fejlesztettek ki a szentesi Legrand Zrt. szakemberei, amely a francia multinacionális vállalat nemzetközi kínálatába is bekerült.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Az idén 30 esztendős Legrand Zrt igazi privatizációs sikersztori azzal, hogy a szektor világpiaci vezetői közé tartozó francia multinacionális vállalat, a Legrand, nem a Magyarországon meglévő tevékenység elsorvasztására törekedett. Ellenkezőleg: a Kontakta-Kontavill szakmai tudására építve, a ma már 550 főnek munkát adó, 33 milliárdos forgalmú szentesi cég továbbfejlesztését tekintette céljának”- fejtette ki Károlyi László a Legrand Zrt. vezérigazgatója.

Károlyi László vezérigazgató (Fotó: Legrand)
Károlyi László vezérigazgató (Fotó: Legrand)

Miután a Legrand, a privatizáció után 30 milliárd forintos beruházással modernizálta a szentesi üzemet és a termelést, a magyar munkatársakat is egyre nagyobb mértékben bevonták a cég K+F tevékenységbe. Amikor pedig az ezredfordulón, a Legrand, globálisan öt fejlesztési pólusba szervezte tevékenységét a magyar szakemberek munkájának elismeréseként, a három európai központ közül az egyik Szentesen jött létre. A 45 fős hazai fejlesztő csapat a 15 európai országban – főként a német nyelvterületen -, használt Schuko és a British Standard szerinti termékcsaládok fejlesztésében kapott szerepet akkor is, amikor 2012-ben, egy nemzetközi csapat részeként a globális piacra kerülő Valena Allure és Life termékcsalád létrehozásában vállalt fontos szerepet.  

„A fejlődés fontos mérföldköve, hogy a közel egymilliárd forintos befektetéssel, mostanra kifejlesztett és nemzetközi bevezetésre került SUNO termékcsalád már száz százalékig a magyarországi szakemberek munkáját dicséri. A magyar marketing team menedzselte a nemzetközi piacfelmérést, a szentesi K+F csapat végezte a több, mint két évig tartó termékfejlesztést és a szentesi gyárunkban zajlik majd a Legrand történetében első, úgynevezett „germán” dizájnvonalat követő SUNO termékcsalád gyártása is”- mondta el a vezérigazgató.

Véleményvezér

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.
Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz 

Milliárdosok aggódhatnak egy kormányváltás esetén.
A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben 

A budapesti főpolgármester megdicsőült Strasbourgban.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo