„Magánszemélyként is tapasztalhatjuk ezeknek a változásoknak az áldásos oldalát, azzal, hogy erősödik az AI-jelenlét a hirdetések világában, sokkal személyreszabottabbá vállnak a reklámok. Az igényünkhöz és a pénztárcánkhoz mért legideálisabb ajánlatokat dobja majd elénk a rendszer, már nem kell saját magunknak gyűjtögetni és analizálni az ajánlatokat” – mondta el Berta Gergő, web-és marketing szakértő. Hozzátette, a vállalkozásoknak pedig elsőként kell reagálniuk a marketing területén zajló paradigmaváltásra, ha szükséges, akár külső erőforrás igénybevételével.
Érdemes profihoz fordulni
Számos olyan konferencia elérhető már, ahol a vállalkozók megkapják a megfelelő hátteret és támogatást ahhoz, hogy hatékony és személyre szabott kampányokat és jól strukturált marketing-metódust építhessenek fel, a profiljuknak megfelelő módon.
„A Maximum Business 7 országban van jelen, küldetésünk elsősorban a magyar vállalkozni akaró réteg képzése és megsegítése. New yorki irodánkban közel 30 amerikai ügyfelünket szolgáljuk ki, együttműködve a helyi szolgáltatókkal. Az amerikai piac néhány évvel előttünk jár trendek tekintetében, így az ottani tapasztalataink, valamint friss szerződésünk a Facebook-kal az itthoni ügyfeleink számára is tengernyi előnnyel jár” – árulta el Berta Gergő, ügyvezető.