Bár még alig indult el az év, máris egy jelentős akvizíció zajlott le a hazai e-commerce piacon. A vásárlás keretében az ország legkorábban indult árösszehasonlító oldala, a depo.hu cserélt gazdát.
A vevő az egyik legdinamikusabban fejlődő, hazai tulajdonú digitális marketingügynökség, az Eazy Digital. „Elsőre talán különös lehet, hogy egy kevesebb, mint egy évtizedes múlttal rendelkező vállalkozás vásárolja fel a hazai internetes történelem egyik darabkáját. Azonban az Eazy 2013 óta nagy utat járt be. A bevételeink tavalyi 35 százalékos növekedése lehetővé tette, hogy valóra váltsuk ezt a régi álmunkat is.” – nyilatkozta Kocsis Márk, az Eazy Digital ügyvezető igazgatója.
Noha a vételárat az érintettek nem hozták nyilvánosságra, az oldal múltja és ismertsége így is érzékelteti az üzlet jelentőségét.
A Reachmedia Kft. elődje által alapított weboldal 1998-ban az első informatikai portál, a terminal.hu mellékleteként jött létre, akkor még ÁrAdat néven. Ebben az időszakban hazánkban a lakossági internethasználat még gyerekcipőben járt és az összes előfizetés száma nem haladta meg a 140 ezret. Az akkori hirdetők jó ideig faxon küldték el aktuális árlistáikat a szerkesztőségbe, a 2000-es évek elején még nem léteztek webáruházak.
A nehézségek ellenére az akkor még nemzetközi szinten is szinte ismeretlen koncepció sikeresnek bizonyult. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy a depo.hu a maga 22 éves történetével a legnagyobb múltra visszatekintő hazai weboldalak között szerepel.