Egyre jobban ügyel a cégek igényeire a Facebook

Most már nem fog gondot jelenteni, ha több telephelyünket is szeretnénk megjeleníteni a Facebook-on, sőt automatikusan hirdethetjük is őket. A legnagyobb közösségi oldal új funkciókkal kényezteti a vállalkozásokat. Lévai Richárd Facebook-szakértő segítségével bemutatunk hármat ezek közül.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép: Pixabay

Új lehetőségekkel kényezteti a legnagyobb közösségi oldal a helyi értékesítésre szakosodó  vállalkozásokat. Egyelőre ugyan csak az Egyesült Államokban működő cégeknek elérhető a több új funkció, de reméljük, hamarosan nálunk is megismerkedhetnek vele a vállalatok.

Az egyik a Locations, amellyel több telephelyet lehet kezelni akár táblázatosan feltöltve őket, ami gyakorlatban azonban azt jelenti, hogy egy fő oldal alá be lehet szervezni több aloldalt is, így a térképen megjelenik az összes elérhetőség. „Ez eddig komoly probléma volt, hiszen egy több telephellyel, üzlethelyiséggel rendelkező cég csak úgy tudta a különféle telephelyeit megjeleníteni, ha mindegyiknek külön oldalt hozott létre. A Facebook fejlesztői ezt olyan cégeknek találták ki, ahol az egyes helyeken elég erős önálló kommunikáció van, de van egy összefoglaló központi oldal is” – vélekedett az újításról Lévai Richárd közösségi marketing specialista legfrissebb blogbejegyzésében. Ettől függetlenül érdemes mindenkinek elgondolkodni a megoldás használatán, akinek a cége több irodában, étteremben, kávézóban, autószalonban fogadja az ügyfeleket.

(A legnagyobb közösségi oldal álláskeresők levadászására is alkalmas, de ezt nem árt ésszel végezni.)

A másik újdonság az, hogy a több telephelyet automatizáltan lehet használni a „Helyi érdeklődés” hirdetésekben is. Tehát nem kell minden egyes telephelynek önálló hirdetést létrehozni, hanem a Facebook behúzza azokat a változókat a hirdetés szövegébe, amik az egyes telephelyekhez tartoznak.

A harmadik újdonság a dologhoz tartozó statisztika. A helyoldalak ugyanis kapnak egy új statisztikát, amelyikben a kiválasztott régiókról lehet izgalmas dolgokat megtudni. Például olyanokat, hogy az elmúlt héten a bolt 50 méteres sugarú környezetében mennyien Facebookoztak. Így láthatjuk, többek között, hogy mikor, kikre érdemes céloznunk a hirdetéseinkkel.

Már most készülni kell a karácsonyi szezonra
A karácsonyi szezon az egyik legfontosabb időszak sok vállalkozás életében, sok kereskedelemmel foglalkozó cég ilyenkor éves forgalma harmadát termeli meg, ezért nem mindegy, hogyan készülnek a vásárlók rohamára. Mire ügyeljünk, mire hajtsunk rá a marketingben? A szakértő válaszol.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo