Egyre jobban ügyel a cégek igényeire a Facebook

Most már nem fog gondot jelenteni, ha több telephelyünket is szeretnénk megjeleníteni a Facebook-on, sőt automatikusan hirdethetjük is őket. A legnagyobb közösségi oldal új funkciókkal kényezteti a vállalkozásokat. Lévai Richárd Facebook-szakértő segítségével bemutatunk hármat ezek közül.

Kép: Pixabay

Új lehetőségekkel kényezteti a legnagyobb közösségi oldal a helyi értékesítésre szakosodó  vállalkozásokat. Egyelőre ugyan csak az Egyesült Államokban működő cégeknek elérhető a több új funkció, de reméljük, hamarosan nálunk is megismerkedhetnek vele a vállalatok.

Az egyik a Locations, amellyel több telephelyet lehet kezelni akár táblázatosan feltöltve őket, ami gyakorlatban azonban azt jelenti, hogy egy fő oldal alá be lehet szervezni több aloldalt is, így a térképen megjelenik az összes elérhetőség. „Ez eddig komoly probléma volt, hiszen egy több telephellyel, üzlethelyiséggel rendelkező cég csak úgy tudta a különféle telephelyeit megjeleníteni, ha mindegyiknek külön oldalt hozott létre. A Facebook fejlesztői ezt olyan cégeknek találták ki, ahol az egyes helyeken elég erős önálló kommunikáció van, de van egy összefoglaló központi oldal is” – vélekedett az újításról Lévai Richárd közösségi marketing specialista legfrissebb blogbejegyzésében. Ettől függetlenül érdemes mindenkinek elgondolkodni a megoldás használatán, akinek a cége több irodában, étteremben, kávézóban, autószalonban fogadja az ügyfeleket.

(A legnagyobb közösségi oldal álláskeresők levadászására is alkalmas, de ezt nem árt ésszel végezni.)

A másik újdonság az, hogy a több telephelyet automatizáltan lehet használni a „Helyi érdeklődés” hirdetésekben is. Tehát nem kell minden egyes telephelynek önálló hirdetést létrehozni, hanem a Facebook behúzza azokat a változókat a hirdetés szövegébe, amik az egyes telephelyekhez tartoznak.

A harmadik újdonság a dologhoz tartozó statisztika. A helyoldalak ugyanis kapnak egy új statisztikát, amelyikben a kiválasztott régiókról lehet izgalmas dolgokat megtudni. Például olyanokat, hogy az elmúlt héten a bolt 50 méteres sugarú környezetében mennyien Facebookoztak. Így láthatjuk, többek között, hogy mikor, kikre érdemes céloznunk a hirdetéseinkkel.

Már most készülni kell a karácsonyi szezonra
A karácsonyi szezon az egyik legfontosabb időszak sok vállalkozás életében, sok kereskedelemmel foglalkozó cég ilyenkor éves forgalma harmadát termeli meg, ezért nem mindegy, hogyan készülnek a vásárlók rohamára. Mire ügyeljünk, mire hajtsunk rá a marketingben? A szakértő válaszol.

Véleményvezér

Kiderült, hogy milyen típusú orosz rakéta találta el a kijevi gyerekkórházat

Kiderült, hogy milyen típusú orosz rakéta találta el a kijevi gyerekkórházat 

Példátlan állami terrorcselekmény volt.
Croissant mindössze 2 ezer 500 forintért

Croissant mindössze 2 ezer 500 forintért 

Régen a lángos egy olcsó népi eledel volt, ma már egy másik kategória, ahogy sok egyéb élelmiszer is.
Varga Judit, Magyar Péter exneje jó párt választott a régi helyébe

Varga Judit, Magyar Péter exneje jó párt választott a régi helyébe 

Egy különleges közbeszerzés furcsaságai.
Hadházy Ákos újabb gyöngyszemet talált a piliscsabai erdőben

Hadházy Ákos újabb gyöngyszemet talált a piliscsabai erdőben  

2,2 milliárd forintból, EU-s támogatással épül egy tűzoltólaktanya. 
Ilyet még nem látott, újabb luxus bölcsődét talált Hadházy Ákos

Ilyet még nem látott, újabb luxus bölcsődét talált Hadházy Ákos  

i bölcsőde EU-s támogatással, 220 millióból épült Ürömön, leginkább egy villára hasonlít. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo