Egyre jobban ügyel a cégek igényeire a Facebook

Most már nem fog gondot jelenteni, ha több telephelyünket is szeretnénk megjeleníteni a Facebook-on, sőt automatikusan hirdethetjük is őket. A legnagyobb közösségi oldal új funkciókkal kényezteti a vállalkozásokat. Lévai Richárd Facebook-szakértő segítségével bemutatunk hármat ezek közül.

Kép: Pixabay

Új lehetőségekkel kényezteti a legnagyobb közösségi oldal a helyi értékesítésre szakosodó  vállalkozásokat. Egyelőre ugyan csak az Egyesült Államokban működő cégeknek elérhető a több új funkció, de reméljük, hamarosan nálunk is megismerkedhetnek vele a vállalatok.

Az egyik a Locations, amellyel több telephelyet lehet kezelni akár táblázatosan feltöltve őket, ami gyakorlatban azonban azt jelenti, hogy egy fő oldal alá be lehet szervezni több aloldalt is, így a térképen megjelenik az összes elérhetőség. „Ez eddig komoly probléma volt, hiszen egy több telephellyel, üzlethelyiséggel rendelkező cég csak úgy tudta a különféle telephelyeit megjeleníteni, ha mindegyiknek külön oldalt hozott létre. A Facebook fejlesztői ezt olyan cégeknek találták ki, ahol az egyes helyeken elég erős önálló kommunikáció van, de van egy összefoglaló központi oldal is” – vélekedett az újításról Lévai Richárd közösségi marketing specialista legfrissebb blogbejegyzésében. Ettől függetlenül érdemes mindenkinek elgondolkodni a megoldás használatán, akinek a cége több irodában, étteremben, kávézóban, autószalonban fogadja az ügyfeleket.

(A legnagyobb közösségi oldal álláskeresők levadászására is alkalmas, de ezt nem árt ésszel végezni.)

A másik újdonság az, hogy a több telephelyet automatizáltan lehet használni a „Helyi érdeklődés” hirdetésekben is. Tehát nem kell minden egyes telephelynek önálló hirdetést létrehozni, hanem a Facebook behúzza azokat a változókat a hirdetés szövegébe, amik az egyes telephelyekhez tartoznak.

A harmadik újdonság a dologhoz tartozó statisztika. A helyoldalak ugyanis kapnak egy új statisztikát, amelyikben a kiválasztott régiókról lehet izgalmas dolgokat megtudni. Például olyanokat, hogy az elmúlt héten a bolt 50 méteres sugarú környezetében mennyien Facebookoztak. Így láthatjuk, többek között, hogy mikor, kikre érdemes céloznunk a hirdetéseinkkel.

Már most készülni kell a karácsonyi szezonra
A karácsonyi szezon az egyik legfontosabb időszak sok vállalkozás életében, sok kereskedelemmel foglalkozó cég ilyenkor éves forgalma harmadát termeli meg, ezért nem mindegy, hogyan készülnek a vásárlók rohamára. Mire ügyeljünk, mire hajtsunk rá a marketingben? A szakértő válaszol.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo