Ecom Testvérek és a sikeres webshop üzemeltetés: bárkinek segítenek benne

Az online kereskedelem egy világszerte dinamikusan fejlődő terület, az utóbbi években sokaknak sikerült meggazdagodniuk ezen keresztül. Az út azonban nem mindig egyszerű, hiszen hiába a pénz, kell hozzá tudás és ismeret. Fordítva már egyszerűbb, hiszen sok esetben pénz nélkül is el lehet indulni, csak jóval bonyolultabb. Az Ecom Testvérek már több éve működtetnek sikeres webshopokat, az első sajátjuk egyetlen hónap alatt 8 millió forintos bevételt generált, amivel egy csapásra sikeressé váltak.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ők tisztában vannak azzal, hogy az internetes vásárlás rohamos terjedése nem kizárólag a technológiai fejlődésnek köszönhető, sokkal inkább a fogyasztói szokások átalakulásának. A pandémia rengeteget változtatott ezen, hiszen egyre többen kezdtek el online vásárolni, az e-kereskedelem pedig ennek köszönhetően jelentősen felpörgött.

De vajon mi a siker titka? Hogyan vált az online kereskedelem az egyik, ha nem a leggyorsabban növekvő szektorrá? Az Ecom Testvérek minden trendet ismernek, tudják, hogy melyik a jó irány, ebben segítenek több mint 850 fiatalnak. A H-COMMERCE programjuk ugyanis támogatást nyújt olyan vállalkozó szellemű diákoknak, akik szeretnének kitűnni a tömegből.

Példaképek a fiatal vállalkozni vágyók számára

A médiafelületek gyakran tükröznek olyan világképet, amely inkább a materiális javakat helyezi előtérbe. A televíziós műsorok, valamint az online tartalmak is telis-tele vannak látványos autókkal, ruhákkal, drága holmikkal, okoseszközökkel, a pénzzel való kérkedés pedig már szinte divattá vált. Ezek azonban messze állnak a való világtól, teljesen mást mutatnak, mint amilyen az igazi élet.

Az Ecom Testvérek szerint ez megannyi problémát felvet, hiszen olyan illúziót teremt, amiben a valódi értékek, mint például az önfejlesztés, a szorgalom, valamint a kitartó alázatos munka már nem is fontos. Nem számít értéknek, ha valaki folyamatosan fejleszti magát, tanul és vannak céljai. Talán ez az oka annak, hogy a mai fiatalok gyakran azt gondolják, a siker egyik napról a másikra jön, pedig egy józan ember tisztában van azzal, hogy ez nem igaz. Csak keveseknek adatik meg a szerencsés élet, a legtöbb sikeres ember sokat küzd azért, hogy eredményeket érjen el.

A fivérek be akarják mutatni, hogy mi is van a színfalak mögött, éppen ezért a social media felületeken is arról próbálnak nyilatkozni, hogy milyen áldozatokra van szükség a siker érdekében. A mai napig a valódi életet mutatják be és bár nem sokat árulnak el magukról, azt tudjuk, hogy az ő útjuk is nehezen indult be.

Egy sikeres webshop tényleg bárkinek segíthet?

Az Ecom Testvérek első webshopja idején még nagyon fiatalok voltak. A félig olasz, félig magyar testvérpár a vállalkozását 16 és 17 évesen indította el, mostanra pedig három éves tapasztalattal rendelkeznek, amivel rengeteg fiatalnak segítettek már. A webáruházuk már az első hónapban 8 millió forintot hozott a konyhára, éppen ezért gondolják, hogy megéri fiatalként elhatározásra jutni és dönteni.

Az egyik legnagyobb előny, hogy amikor valaki fiatal, akkor még sok a motivációja. Mivel a mai generációnak lényeges a szabad életmód, így bennük látják a jövőt. Amikor az iskolában ülünk, éppen befejeztük a tanulmányainkat, akkor még nincsenek olyan kötelezettségeink, mint felnőttként. Az Ecom Testvérek webshop indítás előtt úgy látják, hogy ez hatalmas előny, hiszen bőven akad lehetőség fejlődni, tanulni, kialakítani egy olyan életet, ami felnőtt korban már csak hozza a pénzt.

Huszonévesen még nincsen annyi dolog, ami eltereli a figyelmünket, a fókuszunkat tarthatjuk a vállalkozásunk építésén. Ezt a szabadságot kihasználva kóstoltak bele ők is a dropshipping és az e-commerce világába, kezdtek el olyan termékeket kínálni, amik a kelet- és közép európai piac számára tökéletesek lehetnek.

Persze bőven akadtak kihívást jelentő pillanatok, amikor nem volt idejük mindenre, de nem adták fel. Mindig elmondják, hogy fiatalon vállalkozni olyan, mintha előrekapcsolnánk egy sebességet az életünkben, hiszen átlépjük azokat a nehéz éveket, amik várnának ránk egy nagyobb cégnél.

Az Ecom Testvérek programja

A kurzusukra jelentkező fiatalok nagy része is pontosan erre a szabadságra vágynak. A H-COMMERCE programot azért hozták létre az Ecom Testvérek, hogy olyan diákokat kapcsoljanak össze, akik egymást segítik, akik támogatják a másikat, ötletekkel és tanácsokkal látják el a többieket.

A fivérek szeretnének minél több mindenkinek segíteni, és felhívni a figyelmet arra, hogy ne olyan személyeket tekintsenek példaként, akik csak a csillogást mutatják be. Ez ugyanis könnyen torzíthatja az ember értékrendjét. Ehelyett azt javasolják, hogy keressünk olyan embereket, akik valódi munkával értek el eredményeket, akik beszélnek a nehézségekről, valamint a megpróbáltatásokról. Ez reális képet adhat arról, hogy mennyi időre, energiára, munkára, illetve erőfeszítésre van szüksége azoknak, akik meg akarják állni a helyüket az üzleti világban.

“Ne engedd, hogy elkápráztassanak azok a személyek, akik folyamatosan fent akarnak tartani egy látszólagos gazdagságot a social media felületeken keresztül”

- mondták el egyszer egy interjúban. Az igazán vagyonos emberek sosem mutogatják magukat, a tárgyaikat, a vásárolt dolgaikat, ezt ők sem teszik. Nagyon szerényen nyilatkoznak magukról, a nevüket sem tudjuk, kizárólag annyit osztottak meg magukról, hogy nagyon fiatalon kezdtek bele ebbe az egészbe.

Hogyan lesz egy webshop sikeres az Ecom Testvérek szerint?

Hiába tud valaki profi marketinges trükköket, ha nem találja meg azt az egy terméket, amiért kapkodnak majd a vásárlók. Mindenekelőtt tehát egy eladható dologra van szükség, erre kell építeni az üzletet is. Mindegy, hogy az egy konyhai eszköz, egy okostárgy, esetleg egy készülék, a lényeg, hogy megtaláljuk azt a piaci rést, ahol sikeresek lehetünk.

Ha ez nincs meg, akkor sem kell aggódni, hiszen a programjukon keresztül 30 emberrel együtt azon dolgoznak, hogy mindenkinek segítsenek elindítani a saját vállalkozását. Aki olyan szerencsés, hogy bekerül ebbe a körbe, az biztos lehet abban, a siker már csak saját magán múlik.

Közös eseményeken lehet részt venni, megismerkedni a többiekkel, olyan emberekkel, akiket ugyanazok a célok hajtanak előre. Egymást erősítve tehát sokkal könnyebb dolguk van a mai fiataloknak, mint évekkel ezelőtt.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo